Ny tråd Svara på tråd  [ 17 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2
Jag är teknisk analfabet 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Jag är teknisk analfabet
Zirre skrev:
Samsung Galaxy S3 är inget vidare i solljus.

Vad menar du? Min mobil är heller inte bra i solljus. Man ser inget på skärmen så det är jag van vid. Och som sagt,jag har bestämt mig nu. Den jag länkade till eller en vanlig mobil utan appar helt och hållet.

26 maj 2013, 08:29
Medlem
Annars finns Galaxy S3 mini med 8gb minne.
Den är mycket billigare också.
http://www.elgiganten.se/product/mobil-tele-gps/mobiltelefoner/SAMI8190NBLUE/samsung-galaxy-s3-mini-i8190n-smartphone-bla

26 maj 2013, 10:06
Medlem
Det spelar fan ingen roll vad jag skriver. Folk verkar tydligen tror att de vet bättre än jag. nu skiter jag i detta. Vill fan inte ha nån hjälp av besserwissrar. Ni kan dra åt fanders hela bunten.

26 maj 2013, 11:33
Medlem
S 3 har en jättebra kamera.

26 maj 2013, 11:41
Medlem
Zirre skrev:
Vad du låter arg, jag försöker bara hjälpa till men vill du inte ha hjälp är det bättre att du säger det.

Ge fan i att bete dig som ett svin om du vill slippa att folk blir förbannade. ENKELT. Men du vill ju ha bråk ty du är en kluster-B-person.

26 maj 2013, 12:27
Medlem
Har en S3 och tycker kullan gör ett jättebra val.

26 maj 2013, 12:48
Medlem
Yetin skrev:
Zirre skrev:
Vad du låter arg, jag försöker bara hjälpa till men vill du inte ha hjälp är det bättre att du säger det.

Ge fan i att bete dig som ett svin om du vill slippa att folk blir förbannade. ENKELT. Men du vill ju ha bråk ty du är en kluster-B-person.

Du får gärna vara hatisk mpt mig men man kan faktislt behärska sig och hålla det för sig själv.

26 maj 2013, 12:49
Ny tråd Svara på tråd  [ 17 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2

Som gäst saknar du privilegier.