Ny tråd Svara på tråd  [ 17 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa
Jag är teknisk analfabet 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Jag är teknisk analfabet
Ja jag förstår verkligen inte denna nya tekniken. Snart finns det inte en telefonjävel jag kan använda. Jag är analfabet när det kommer till teknik. Och alla kan inte googla sig till kunskapen heller för man måste ju förstå vad som står i texten. Det gör inte jag. Pojkvännen har installerat ett program så han via fjärrstyrning kan ge mig datasupport och det måste han göra varje kväll. Det dyker alltid upp något han måste gå in och hjälpa mig med. Jag har teflonminne när det handlar om teknik.

25 maj 2013, 11:19
Avslutat konto
Inlägg Re: Jag är teknisk analfabet
Jag är likadan och dotterns far likaså. Min pappa jobbar med IT och åker ibland två mil för att agera IT-support åt mig. :19: Gällande telefoner kan jag rekommendera iPhone - busenkel! Min snart treåriga dotter behärskar min. :)

25 maj 2013, 11:59
Medlem
Big Launcher till Android kanske kan vara nåt, finns i playbutiken.

25 maj 2013, 19:04
Medlem
Eftersom dorotelefonens egna telefonminne är för litet så måste jag avstå från den. Har nu bestämt att köpa denna istället pga av det stora telefonminne:

http://www.elgiganten.se/product/mobil-tele-gps/mobiltelefoner/I9305BLACKT2S/samsung-galaxy-s3-4g-smartphone-svart-tele2

25 maj 2013, 23:46
Medlem
kullan skrev:
Eftersom dorotelefonens egna telefonminne är för litet så måste jag avstå från den. Har nu bestämt att köpa denna istället pga av det stora telefonminne:

http://www.elgiganten.se/product/mobil-tele-gps/mobiltelefoner/I9305BLACKT2S/samsung-galaxy-s3-4g-smartphone-svart-tele2

Om du tycker din Galaxy Mini är svår varför då satsa på en som inte är enklare?

26 maj 2013, 00:11
Medlem
Då kan jag skippa smartphones helt och hållet.

Det blir den jag valt nu eller ingen smartphone alls.

26 maj 2013, 00:13
Medlem
kullan skrev:
Då kan jag skippa smartphones helt och hållet.

Det blir den jag valt nu eller ingen smartphone alls.

Du kan iofs ha Big Launcher i en Galaxy S3, det räcker minnet till gott och väl :)

26 maj 2013, 00:17
Medlem
Jag betalar inte 70 spänn för en app.

26 maj 2013, 00:23
Medlem
Vad du låter arg, jag försöker bara hjälpa till men vill du inte ha hjälp är det bättre att du säger det.

26 maj 2013, 00:25
Medlem
Samsung Galaxy S3 är inget vidare i solljus.

26 maj 2013, 00:32
Ny tråd Svara på tråd  [ 17 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.