Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Schueberird skrev:
Tack?

varsågod?

-

OnT: sov tre timmar till. NU måste jag väl för baskien vara pigg snart?

24 maj 2013, 14:42
Medlem
@LostInAForest&CodeRedAlert:
Det är blandade känslor just nu, men mest positiva, tror jag, vilket i och för sig kan bero på det faktum att sommaren är över oss; vi får se hur det känns när vintermörkret kommer tillbaka.

Vad jag känner pendlar mellan "Det här är ta mig tusan det bästa jag någonsin har gjort! Det enda jag ångrar är att jag inte gjorde det tidigare." och "Aaargh, vad tusan har jag gjort!? Jag ångrar allt." Medelvärdet är något i stil med "Jag ser framtiden an med tillförsikt, men jag måste jobba jäkligt hårt för att komma någonvart."

24 maj 2013, 15:26
Medlem
Schueberird skrev:
@LostInAForest&CodeRedAlert:
Det är blandade känslor just nu, men mest positiva, tror jag, vilket i och för sig kan bero på det faktum att sommaren är över oss; vi får se hur det känns när vintermörkret kommer tillbaka.

Vad jag känner pendlar mellan "Det här är ta mig tusan det bästa jag någonsin har gjort! Det enda jag ångrar är att jag inte gjorde det tidigare." och "Aaargh, vad tusan har jag gjort!? Jag ångrar allt." Medelvärdet är något i stil med "Jag ser framtiden an med tillförsikt, men jag måste jobba jäkligt hårt för att komma någonvart."

vart är det du tänker dig att du ska, och vad är det för jobb du lämnar nu?

24 maj 2013, 16:30
Medlem
*följer tråden med intresse*

24 maj 2013, 16:57
Medlem
LostInAForest skrev:
vart är det du tänker dig att du ska, och vad är det för jobb du lämnar nu?

Framåt. Jobbet som ankskötare.

24 maj 2013, 17:41
Medlem
Jag har faktiskt träffat boendestödet. Hon nämnde inte det som hänt (vilket jag uppskattar). Hon sa att min mage har börjat synas ordentligt nu. NICE! Jag visade henne bebiskläderna och ultraljudsbilderna. Vi städade inte idag, men det var nog ett medvetet val från hennes sida. Det är möjligt att vi behövde få ha våra 2 timmar till att sitta och umgås lite, med tanke på allt tok som blivit innan.

24 maj 2013, 20:17
Medlem
Idag har jag upptäckt att lönnträdet är ett blomträd.
Blommor som dessutom är gröna.

24 maj 2013, 23:53
Medlem
Jag har ätit sex delicatobollar och druckit två alkoholfria Carlsberg. När jag tittade på Little Britain. Sen tog jag två varv i parken utanför min kåk. För att kompensera. Normalt promenerar jag bara ett varv vilket tar tio minuter.

25 maj 2013, 00:12
Avslutat konto
Sex delicatobollar? Scheisse. :P Jag mådde nästan illa när jag åt två på raken en gång. Iochförsig finns det annat onyttigt som jag kan smälla i mig en hel del av. Delicatobollar är förresten veganska; det är ju superbra!

Idag har mitt andra öga blivit smittat av det förstas inflammation. Jag har badat jaccuzzi i 75 minuter och lekt utomhus med min dotter.

25 maj 2013, 18:16
Medlem
Hemgjord gräddglass.

25 maj 2013, 18:59
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.