Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
"And he said unto me, It is done. I am Alpha and Omega, the beginning and the end."

23 maj 2013, 16:01
Medlem
Jag har ätit äpplen och sådant!!!1111

Men... Har väl gjort annat också. Jag har badat, blivit misshandlad av mitt barn ( :09: ), virkat och krävt glass.

Ärligt talat är jag ett litet mothafucka asshole idag, för jag vill få Fenren att köra mig till McDonalds, eftersom att jag är sjukt lat och hungrig, hahahaha!

Jag ska nog muta/hota (beroende på vad han säger) honom med sex. Det brukar fungera superbt.

23 maj 2013, 17:28
Medlem
Jag klippte minstingens lockiga hår! Hon grät. Sedan blev hon nöjd ändå. ;)
Sötmums. Hon är helt bedårande i sina axellånga korkskruvslockar.

Och så har jag lagat en middag som benämndes som en festmåltid av förtjusta barn fast det var helt vanlig husmanskost och inte ens skräpmat, kors i taket...
Imorgon blir det några möten och sedan kalasdags för minstingen. Måste ta tvättstuga också för på söndag blir det en längre utflykt till en djurpark och på lördag tänker jag ta det lugnt.

23 maj 2013, 22:18
Medlem
Schueberird skrev:
"And he said unto me, It is done. I am Alpha and Omega, the beginning and the end."

Med det menar jag alltså att jag har sagt upp mig. :01: Tack för tummarna: De kan komma att behövas! :)

Framöver kommer jag antagligen jobba rätt jävla mycket.

24 maj 2013, 08:32
Medlem
jag har vaknat efter en maratonsovning på över 12 timmar. säckade ihop efter att ha kommit hem från psyk och var i det närmaste okontaktbar tills jag raketsomnade där någon gång vid sju? åtta?-tiden. med kläder och glasögon och allt.

men nu är jag pigg, tror jag! snart.

24 maj 2013, 08:56
Medlem
Schueberird skrev:
Schueberird skrev:

Med det menar jag alltså att jag har sagt upp mig. :01: Tack för tummarna: De kan komma att behövas! :)

Framöver kommer jag antagligen jobba rätt jävla mycket.

grattis till uppsägningen?

24 maj 2013, 08:57
Medlem
Tack?

24 maj 2013, 10:04
Medlem
Deppat och mått dåligt

24 maj 2013, 12:51
Medlem
Grattis!
Tror jag med?

Till uppsägningen alltså.

24 maj 2013, 12:54
Medlem
Virkat klänning, ätit hummer- och räksoppa, badat, pratat med bebis och kollat på serier.

24 maj 2013, 12:55
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.