Ny tråd Svara på tråd  [ 73 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Nästa
HEJ forumet 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: HEJ forumet
LostInAForest skrev:
bullinnehav. :(


Bild


23 maj 2013, 07:47
Medlem
Inlägg Re: HEJ forumet
Kan man straffa någon för " bullinnehav" ? :roll: :01:


23 maj 2013, 14:35
Medlem
Inlägg Re: HEJ forumet
kullan skrev:
Kan man straffa någon för " bullinnehav" ? :roll: :01:


om de inte delar med sig borde man iaf!


23 maj 2013, 14:48
Medlem
Inlägg Re: HEJ forumet
hej hej igen forumet.

just idag är jag stark, som man säger. och jag har just fått klartecken från den nya, BRA läkaren om att jag åter ska få höja mitt cs. då kanske jag äntligen får nåt GJORT också, humhum.

vissa läkare är juh sämre än andra, t ex såna som inte vågar låta en fortsätta med den concertados man ätit ett bra tag pga "står i fass att max är 54mg/dygn" och på allvar frågar om man tycker om sin partner för att "har läst att såna där med asperger kan juh ha relationer för att det är något som andra gör och som man 'ska'".

vissa läkare är däremot fantastiska och ifrågasätter inte att man känner sin egen kropp och själ bäst. låt oss hurra för dem!


24 maj 2013, 09:07
Medlem
Inlägg Re: HEJ forumet
Ordet rättshaveri är från att "hava rätt".

*uppfinner ordet Bullhaveri - att hava en bulle*


24 maj 2013, 09:17
Medlem
Inlägg Re: HEJ forumet
vilket fick mig att tänka "bullhav". ååååh!


24 maj 2013, 09:38
Medlem
Inlägg Re: HEJ forumet
LostInAForest skrev:
1. oj, men vad betyder schueberird?


Egentligen betyder det ingenting, men det går att härleda till något som betyder något, det vill säga det tyska ordet för "överjordisk" ("überirdisch") och så blev det "ue" (istället för 'ü'), eftersom prickar inte tilläts i användarnamn när jag skaffade det.


24 maj 2013, 09:58
Medlem
Inlägg Re: HEJ forumet
Schueberird skrev:
LostInAForest skrev:
1. oj, men vad betyder schueberird?


Egentligen betyder det ingenting, men det går att härleda till något som betyder något, det vill säga det tyska ordet för "överjordisk" ("überirdisch") och så blev det "ue" (istället för 'ü'), eftersom prickar inte tilläts i användarnamn när jag skaffade det.


åh äntlisch! jag undrade just om du aldrig skulle svara.

schöverjord? :D


24 maj 2013, 14:38
Medlem
Inlägg Re: HEJ forumet
Nja, "sköverjord", snarare - om man ska följa det i användarnamnet använda mönstret (och det ska man).


24 maj 2013, 15:34
Medlem
Inlägg Re: HEJ forumet
Schueberird skrev:
Nja, "sköverjord", snarare - om man ska följa det i användarnamnet använda mönstret (och det ska man).


nu trillade poletten ner om var sch-et kom ifrån. vissa dagar är man juh trögare än andra. :roll:


24 maj 2013, 16:36
Ny tråd Svara på tråd  [ 73 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron