Ny tråd Svara på tråd  [ 20 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2
GUPONTI! 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: GUPONTI!
Ska du sluta?


23 maj 2013, 22:28
Medlem
Inlägg Re: GUPONTI!
Nej inte alls. Med sprattelfolk menar jag sprattelfolk. Surfolk som du kan också dra.
:mrgreen:


23 maj 2013, 22:33
Medlem
Inlägg Re: GUPONTI!
Synd. Du var ju cool förut.


23 maj 2013, 22:40
Medlem
Inlägg Re: GUPONTI!
Helt okej! :lol:

Undrar vad Guponti gör just nu?
Han kanske virkar en näsduk att putsa sina glasögon med?
:10:


23 maj 2013, 22:44
Medlem
Inlägg Re: GUPONTI!
:04: :10: :04: :10: :04: :10: :04: :10:
Guponti är nu officiellt missnöjd med Aspergerforumet, eller delar av den. Så nu kan det inte dröja länge till.


24 maj 2013, 17:06
Medlem
Inlägg Re: GUPONTI!
1. Mitt skägg har inte samma kulört som min soffa. Det är mitt könshår som har det. [b]2. På grund av att jag är en bekväm slacker så sitter jag nästan alltid när jag pissar. Ja förutom när jag har halvfjong då, ty det är så otäckt när ollonet blir blött av något annat än en vagina. 3. Jag har samma sorts råtta som han i A clockwork orange... 4. Jag är här. Och där också. Samt in real life på stället efter promenaden i parken (till skillnad från Incognita). 5. Den där Nallen – som jag inte interagerat med på något sätt – hyser ett omotiverat agg gentemot mig och kanske beror detta på att han till skillnad från mig inte tillhör aspiga subgruppen den glada autisten som älskar livet och tycker att en del av meningen med just detta är att ha roligt. CodeRedAlerts formulering "tråkmåns" är träffsäker (lika träffsäker som min uppercut in real life skulle vara) och om allt nu är så jävla grått så köp dig för fan ett hagelgevär och gör en Hemingway. 6. Sprattelgubbe? Jag är 35! 7. Jag kan inte virka och jag har slutat bära prickiga glasögon. Det blir too much nu när jag har mitt hårburr.[/b]


24 maj 2013, 23:26
Medlem
Inlägg Re: GUPONTI!
Käft!
Djävla fåntratt


24 maj 2013, 23:36
Medlem
Inlägg Re: GUPONTI!
Han är här!!!
:09:
Välkommen tillbaka och tack för svaren.


24 maj 2013, 23:42
Medlem
Inlägg Re: GUPONTI!
nallen skrev:
Djävla fåntratt
    Fåntrattar är vi allihopa,
    allihopa, allihopa.
    Fåntrattar är vi allihopa,
    allihopa, ja mä’.
    Ja mä’, å du mä’.
    Ja mä’ och du mä’.


24 maj 2013, 23:49
Medlem
Inlägg Re: GUPONTI!
Guponti - kom och rädda oss.


28 maj 2013, 13:17
Ny tråd Svara på tråd  [ 20 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2


Som gäst saknar du privilegier.

cron