Ny tråd Svara på tråd  [ 73 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Nästa
HEJ forumet 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: HEJ forumet
Schueberird skrev:
Jag menade alltså ditt sätt att skriva - åtminstone i den här tråden - med mycket bisatser och lustiga/intressanta infall/utvikelser.


haha, ja. roligt nog pratade jag och min inneboende lite om en liknande grej igår i samband med en diskussion om judith butler (som jag inte läst men hen har och avrådde bestämt från pga jävligt svårtuggat rent litterärt :P ), den här tendensen att göra jäääääätttteeeeelånga meningar med sjuttielva bisatser av ngt som eg hade kunnat sammanfattas i en enda fras.

tror det har sin grund i hur jag tänker, jag har väldigt svårt att hålla mig till en sak i taget utan har liksom minst fem olika tankegångar parallellt och huller om buller. vilket leder till att jag måste sålla igenom hela rasket för att komma till nåt slags kärna av mitt resonemang, men samtidigt blir rädd för att någon aspekt skall förbises om jag inte redogör för den, oavsett om den kanske egentligen har med slutkontentan att göra eller inte så är det juh en del av just min tankeprocess och därför relevant för mig.

och så gillar jag att göra lustiga iakttagelser av saker som roar mig. jag tror det är vad många kallar "trams". :D


22 maj 2013, 14:47
Moderator
Inlägg Re: HEJ forumet
I så fall är det kvalificerat trams. ;)


22 maj 2013, 14:54
Moderator
Inlägg Re: HEJ forumet
Incognita skrev:
I så fall är det kvalificerat trams. ;)

Håller med. Kroppstramset också. Avundsjuk på folk som verkar klara av det där konstnärliga, inte minst med kroppen…


22 maj 2013, 14:56
Medlem
Inlägg Re: HEJ forumet
Jag vill höra ännu mer om dans och kroppstrams!
Det var högintressant.

Gärna en specifik tråd eller flera i framtiden.


22 maj 2013, 15:07
Moderator
Inlägg Re: HEJ forumet
En balettråd: Modern balett/Contemporary!
Balett på ett hörn: Black Swan
En (gammal) som åtminstone berör teater: Teater?
En som åtminstone berör dans: Det här dansar jag till!!!!!

… så det finns plats för fler!


22 maj 2013, 15:21
Medlem
Inlägg Re: HEJ forumet
vad roligt att ni vill veta mer, ska se vad jag kan hitta på!

och tack för länkarna, skall inspektera när energi finnes.

-
bytesannons
sökes: energi
finnes: garn, bullar eller kanske en halväten quesadilla om du är snabb


22 maj 2013, 21:39
Moderator
Inlägg Re: HEJ forumet
Äsch då! :P Bullar har jag redan, men inte energi.


22 maj 2013, 22:22
Medlem
Inlägg Re: HEJ forumet
Min energi är också puts väck.


22 maj 2013, 22:35
Medlem
Inlägg Re: HEJ forumet
man kanske skulle koppla en hel radda potatisar till öronen eller nåt, om inte annat för att kunna skryta med att man försökt förvandla sig till en duracellkanin DIY-style?

jag har dock ingen potatis hemma för tillfället, funkar det med morot? eller bulle?


22 maj 2013, 23:48
Medlem
Inlägg Re: HEJ forumet
nää, alltså nu ljög jag om att jag har bulle för vad... tredje gången?

hädanefter kan och bör ni alltså utgå från att jag alltid talar sanning, förutom när det handlar om bullinnehav. :(


22 maj 2013, 23:49
Ny tråd Svara på tråd  [ 73 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.