| 
		Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar

Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1 

| Författare | Meddelande |  
			| sugmundfreud  Medlem
                				   |   Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1Begå otukt på arbetsförnedringen. 

|  
			| 14 maj 2013, 21:53 |  |  
		|  |  
			| Orange Avslutat konto 
                				   |   Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1Söka praktikplats på arbetsförmodligen. Det ska jag faktiskt göra imorgon. Igen. Det tar tiiid sådant där.
 På min pappas sfi-kurs för länge sedan var det någon som trodde det hette "arbetsförmodligen" och stackaren förstod inte hur fyndigt det misstaget faktiskt var.

|  
			| 14 maj 2013, 22:06 |  |  
		|  |  
			| Zombie Moderator 
                				   |   Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1Jo, det var fyndigt. Kanske just var, i en tid då det fanns bättre täckning för ordet…
 Undrar om det var någon som kom på "arbetsförmeningen" också? (Förmena = något föråldrat ord för neka eller vägra [någon något].)

Någon borde göra en lista på såna där namn. Eller kanske någon bloggare redan har gjort…

|  
			| 14 maj 2013, 22:20 |  |  
		|  |  
			| sugmundfreud  Medlem
                				   |   Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1The SINFUL Dwarf 

|  
			| 22 maj 2013, 03:18 |  |  
		|  |  
			| kullan Medlem 
                				   |   Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1Grisfjärt 

|  
			| 22 maj 2013, 08:58 |  |  
		|  |  
			| Inaktiv forummedlem Medlem 
                				   |   Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1Herrens hand är höjd till seger,Herrens hand har visat sin kraft.

Jag skall inte dö, jag skall leva
 och vittna om Herrens gärningar.

Hårt har Herren tuktat mig,
 men han gav mig inte i dödens våld.

Öppna för mig rättfärdighetens portar!
 Jag vill gå in och tacka Herren.

|  
			| 1 juni 2013, 01:32 |  |  
		|  |  
			| sugmundfreud  Medlem
                				   |   Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1

|  
			| 1 juni 2013, 01:41 |  |  
		|  |  
			| kullan Medlem 
                				   |   Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1MJAUO 

|  
			| 1 juni 2013, 09:57 |  |  
		|  |  
			| Zirre Medlem 
                				   |   Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1Pissråtta! 

|  
			| 1 juni 2013, 11:00 |  |  
		|  |  
			| Zombie Moderator 
                				   |   Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1Synd att det inte är katter man måste gå ut med varje dag. Bara för det kan jag inte skriva att man också kan betala meromsättningskatt.

|  
			| 10 juni 2013, 00:10 |  |  

|  | Som gäst saknar du privilegier. |  
 |