Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Schueberird
Medlem
|
 Re: Vad har du gjort idag?
Idag har jag insett att de två alternativ som jag har att välja mellan är som att välja mellan att långsamt få sin själ uppäten eller långsamt få sin kropp uppäten, men jag är inte säker på vilket som går långsammast - förhoppningsvis är det att få kroppen uppäten.
|
21 maj 2013, 11:58 |
|
 |
Zombie
Moderator
|
Låter inte kul. Man önskar ju man kunde säga "HERren är med dig alla dagar intill tidens ände", men också då vore det ju frågan om vilken HERre… Håller tummar och tår.
|
21 maj 2013, 12:35 |
|
 |
Schueberird
Medlem
|
Alternativ #2 är ett steg ut i det okända, medan alternativ #1 är att stanna kvar i limbo. När jag väl lämnat limbo kommer jag inte att kunna återvända, så det som återstår då är antingen fiasko eller succé.
|
21 maj 2013, 12:40 |
|
 |
Schueberird
Medlem
|
Någon "Herre" har jag inte sett av någonstans och om det jag sett är ett resultat av en "Herre", då är det inte en "Herre" som jag vill ha att göra med, men tack ändå för lyckönskningen (jag fattar ju typ själva ande(*badabish*) meningen i det du skrev (trots att jag är ateist )).
|
21 maj 2013, 12:47 |
|
 |
Sheyen
Medlem
|
Pratat med min dotter och fått stryk av henne. Dock är hon så pass liten och klen att det enbart är gulligt. Men snart så! Då blir det till att tappa andan när man blir knockad! Lätt värt det! 
|
21 maj 2013, 12:49 |
|
 |
Zombie
Moderator
|
Men hur långt ska det behöva gå innan någon… jag menar, föräldrar som får stryk av sina barn… Du kanske inte har tittat efter en HERrinna? (Liksom en herrinna högtidsklädd… som Bellman skaldade.) Eller en HERre som gömmer sig i en jungiansk arketyp, på ett oåtkomligt eteriskt plan eller i den osynlighetsmantel som ateister plär tillhandahålla? Hur som helst, herre över din kreativitet ska du vara själv.
|
21 maj 2013, 15:36 |
|
 |
Zombie
Moderator
|
OnT: försökt försöka ta mig ut, men kropp och hjärna vill sova. (Sover inte för det.) Och mat måste man göra själv. Helvete.
|
21 maj 2013, 18:16 |
|
 |
Orange
Avslutat konto
|
 Orättvist, som sagt. Vad säger läkarna om ditt tillstånd? Har du fått någon diagnos, kroniskt trötthetssyndrom eller så?
|
21 maj 2013, 18:20 |
|
 |
Yetin
Medlem
|
Var precis på gång ut för att springa så börjar det åska haha.
|
21 maj 2013, 18:22 |
|
 |
Zombie
Moderator
|
Prover igen i våras, visar normalt. För vad det nu är värt. Antagligen för grova instrument, svensk skolmedicin är i allmänhet inte heller känd för att anamma nya eller udda idéer. Det vill säga man måste själv experimentera med vad kostprofet A - Ö säger och försöka vaska fram pionjäridéer från allt dravel i alternativsvängen och vara beredd att gå på X antal pumpar. Det vill säga ha gott om energi och vara klar i huvudet, inte ha aspergerproblem med sammanhang och överblick, skaffa sig stenkoll och ha råd. Psyk (som ska ha hand om aspergare) i praktiken nedlagt sedan länge, remiss till Neuropsyk (som ska ha hand om ADHD:are och påstås vara bättre) till tidigast augusti (?). Om det nu finns hjälp för ADHD-delen heller. (Inget har hjälpt hittills, för allt jag vet är det i princip möjligt att jag inte ens har ADHD utan att det som ser ut som det är något annat.)
|
21 maj 2013, 22:27 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|