Ny tråd Svara på tråd  [ 73 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Nästa
HEJ forumet 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: HEJ forumet
...du kanske behöver nåt att dricka till bakverken också? En klunkbulle.


21 maj 2013, 01:22
Medlem
Inlägg Re: HEJ forumet
men nu lugnar vi oss va, ingen vill ha en drunkbulle runtbull(r)andes i sin alldeles egna ståhejtråd.


21 maj 2013, 01:49
Medlem
Inlägg Re: HEJ forumet
CodeRedAlert skrev:
Men mitt åhnejj var menat som ett uppmuntrande bidrag i den där önskan om ståhejet inför ankomsten.

Bara för att klargöra.


givetvis! all uppmärksamhet är... ja, uppmärksamhet och det var juh liasom mitt syfte med tråden. allt ljus på mig!


-

borde inte solbullar förresten vara en god källa till d-vitamin?


21 maj 2013, 01:56
Moderator
Inlägg Re: HEJ forumet
Som españolen säger, all lus på mig.


21 maj 2013, 02:18
Medlem
Inlägg Re: HEJ forumet
LostInAForest skrev:
nu är jag här.

diskutera.

HIHIHIHI!

EEEEEEEEH har ni hört att den där "VilseIEnSkog" har kommit hit? Eeeeeeeeh, såatteeeh... :02: :08:


21 maj 2013, 08:05
Medlem
Inlägg Re: HEJ forumet
Howdy outlaw! ;)


21 maj 2013, 08:30
Avslutat konto
Inlägg Re: HEJ forumet
HEJ! Välkommen. 8-)


21 maj 2013, 10:14
Medlem
Inlägg Re: HEJ forumet
hej och tack för välkomningarna :09:

idag är inte min första dag på forumet, men festen fortsätter ändå var så säkra!

tänkte vi (ni) skulle presentera oss (er) för varann (mig) genom att svara på en liten enkät jag just hittade på. eller egentligen har jag inte hittat på den än (eller det har jag förvisso, eller åtminstone genomförandet av enkäten som sådan men däremot inte dess innehåll), utan jag tar så att säga en sak i taget och nyss hittade jag juh på att jag skulle hitta på nämnd enkät och det kan tyckas futtigt men jag känner att efter en så storslagen idé (och den här meningen) är jag i behov av några minuters paus, en rök och en bulle.

SÅ!

jag ljög förresten om bullen, jag har inga bullar hemma. :(

alltså. jag önskar att ni redovisar följande i tur och ordning så ingen trängsel uppstår:

1. varför har du valt det nick du använder dig av?

2. vad är det bästa med LostInAForest? (och här vill jag att ni rannsakar er själva och inte blygs sanningen, även om den får er att rodna och/eller skriva en smärre roman. det är okej, det är bara mellan oss.)

3. vilken är din favoritbulle?

4. vad skulle du vilja veta om LostInAForest men har alltid varit för blyg för att fråga?

5. övriga synpunkter, hejarop, kanske ett självporträtt eller ditt bästa recept på kolakakor.*

jag väntar med spänning!

(*denna punkt är obligatorisk och extremt relevant för det slutgiltiga resultatet av enkäten)


21 maj 2013, 12:16
Medlem
Inlägg Re: HEJ forumet
LostInAForest skrev:
1. varför har du valt det nick du använder dig av?

2. vad är det bästa med LostInAForest? (och här vill jag att ni rannsakar er själva och inte blygs sanningen, även om den får er att rodna och/eller skriva en smärre roman. det är okej, det är bara mellan oss.)

3. vilken är din favoritbulle?

4. vad skulle du vilja veta om LostInAForest men har alltid varit för blyg för att fråga?

5. övriga synpunkter, hejarop, kanske ett självporträtt eller ditt bästa recept på kolakakor.*

jag väntar med spänning!

(*denna punkt är obligatorisk och extremt relevant för det slutgiltiga resultatet av enkäten)


1: För att jag är en shey, så klart! :09:

2: Hennes humor, hennes bröst och hennes sexighet.

3: Dina bullar, baby.

4: Ingenting; jag är en tuffing som frågar vad som helst till vem som helst. Har en afroamerikansk kompis som jag en gång ställde följande fråga till: "Is your poop darker since you're black?", hahahaha! :lol:

5:

Bild


21 maj 2013, 12:40
Medlem
Inlägg Re: HEJ forumet
LostInAForest skrev:
1. varför har du valt det nick du använder dig av?

2. vad är det bästa med LostInAForest? (och här vill jag att ni rannsakar er själva och inte blygs sanningen, även om den får er att rodna och/eller skriva en smärre roman. det är okej, det är bara mellan oss.)

3. vilken är din favoritbulle?

4. vad skulle du vilja veta om LostInAForest men har alltid varit för blyg för att fråga?

5. övriga synpunkter, hejarop, kanske ett självporträtt eller ditt bästa recept på kolakakor.*

jag väntar med spänning!


1. För att jag är vad nicket antyder - fast på ett tyskt vis och med en liten twist (dansen, alltså - inte knycken).
2. Att hens stil påminner om min. 8-)
3. Den maximalistiska bullen.
4. Om du var tvungen att välja mellan att långsamt få din kropp uppäten eller din själ uppäten: Vilket skulle du då välja?
5. http://aspieforum.se/viewtopic.php?p=16750#p16750


21 maj 2013, 13:15
Ny tråd Svara på tråd  [ 73 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron