Ny tråd Svara på tråd  [ 935 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 94  Nästa
Endast tomten är vaken... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
8-)


20 maj 2013, 16:38
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Grannens under tomt är då vaken nu. Fan vad jag hade velat ha en. Även med vitlök mot fästingar och med boendestöd jag hade orkat med :? . Men då hade ingen fått bo ovanför.


20 maj 2013, 16:49
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Inatt tänkte jag försöka lägga mig innan det är dags att gå upp och lägga mig innan jag somnar. Natti natti på er, gott folk!


21 maj 2013, 01:23
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
CodeRedAlert skrev:
Bild

Hon säger god natt igen.
:10:

Läskighetseffekten fungerar bara den första gången.


21 maj 2013, 01:26
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
God natt.

I morgon lär det bli en sån där dag :P . *fyller på i läskighetstanken*


21 maj 2013, 01:33
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Jag tyckte inte att CRA:s bild var ett dugg läskig. Jag blev inte ens förvånad. Undrar vad det beror på. Kanske är jag helt enkelt avtrubbad av allt blippande och blingande överallt nuförtiden. Det finns ju knappt en bild som inte rör sig numera.


21 maj 2013, 15:42
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Du är ju helt fördärvad, Inco. ;)

Jag vill sova men har ingen ro.


23 maj 2013, 00:09
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Incognita skrev:
Jag tyckte inte att CRA:s bild var ett dugg läskig. Jag blev inte ens förvånad. Undrar vad det beror på. Kanske är jag helt enkelt avtrubbad av allt blippande och blingande överallt nuförtiden. Det finns ju knappt en bild som inte rör sig numera.


Jag satt och beundrade Orlando i godan ro och så plötsligt tittade hen på mig så där. :? Jag är uppenbarligen inte avtrubbad, men så tillbringar jag ju också min mesta tid i elfenbenstornet. :roll:


23 maj 2013, 00:41
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Orlando? Vad är det nu för en rollfigur jag har missat? Jag såg en typisk vålnad från Tudortiden, en uppenbarligen inte särskilt varm person ens medan hon levde, plötsligt… ha tittat på mig? Eller…? En porträttmålning som hänger där och spelar oskyldig… :21:


23 maj 2013, 00:45
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Bilden föreställer Tilda Swinton i rollen som Orlando i filmen med samma namn.


23 maj 2013, 01:04
Ny tråd Svara på tråd  [ 935 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 94  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron