Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Avslutat konto
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Idag har jag fixat läkarintyg på att jag är förkyld och har ögoninflammation. Nu måste jag leta fram mitt försäkringsbevis och sedan får jag åka och avboka min helgresa.

20 maj 2013, 12:18
Medlem
Orange skrev:
Idag har jag fixat läkarintyg på att jag är förkyld och har ögoninflammation. Nu måste jag leta fram mitt försäkringsbevis och sedan får jag åka och avboka min helgresa.

Det där lät fan inget vidare, hörrudu. :( Krya på dig, sjukisen! :09:

20 maj 2013, 12:29
Avslutat konto
Sheyen skrev:

Tack! Och näe, jäklar vad irriterad jag var igår! Men men, med en snart-treåring hemma vet man aldrig när man blir sjuk. :P

20 maj 2013, 12:49
Moderator
Sheyen skrev:
Orange skrev:

Instämmer.

20 maj 2013, 13:07
Avslutat konto
Zombie skrev:
Sheyen skrev:

Instämmer.

Tack! :20:

20 maj 2013, 13:10
Moderator
Jösses, jag tog ut ett glas kallt vatten på balkongbordet och efter bara någon timma är det inte rumstempererat, inte ljummet, utan varmt. Synd att jag inte har något ägg att testa (rått). (Kanske inte så märkvärdigt för er som har balkong eller täppa, men jag har inte haft det så länge…)

20 maj 2013, 15:44
Medlem
Zombie skrev:
Jösses, jag tog ut ett glas kallt vatten på balkongbordet och efter bara någon timma är det inte rumstempererat, inte ljummet, utan varmt. Synd att jag inte har något ägg att testa (rått). (Kanske inte så märkvärdigt för er som har balkong eller täppa, men jag har inte haft det så länge…)

Jag har alltid haft balkong, men jag tycker ändå att det var märkvärdigt!

20 maj 2013, 15:45
Medlem
Orange skrev:
Sheyen skrev:

Tack! Och näe, jäklar vad irriterad jag var igår! Men men, med en snart-treåring hemma vet man aldrig när man blir sjuk. :P

Tråkigt som fan. Men shit happens.
Idag har jag blivit vettskrämd av CSN så jag fick droga ner mig med oxascand, lämnat in socansökan och packat 3 flyttkartonger med hjälp av boendestöd.
Vid närmare eftertanke var det kanske inte så smart att ta dubbel dos oxascand, jag kan nog inte låta bli att somna snart.

20 maj 2013, 16:58
Medlem
Orange skrev:

Får du tillbaka nog med pengar för att åka nån annan gång?

20 maj 2013, 17:10
Moderator
Sheyen skrev:
Zombie skrev:

Jag har alltid haft balkong, men jag tycker ändå att det var märkvärdigt!

Jaha minsann.

Kom i och för sig på att en del kan ha berott på att det stod på ett litet plåtunderlägg; fyllde glaset igen och ställde det på ett träunderlägg, möjligen värmdes det långsammare då, men solen började också svalna…

Men en liten solugn på balkongen kanske vore något.

20 maj 2013, 17:16
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.