Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Josef3
Avslutat konto
|
Re: Ärlig rasism
Jag kan länka en sorgligare ursäkt till bok... En bok som är så dålig att den aldrig kommer publiceras. Det är du som skrivit den tror jag bestämt.
|
26 april 2010, 09:56 |
|
|
rdos
Medlem
|
Nej, den näst mest idiotiska ideologin är PK-antirasism. Den allra mest idiotiska är när man favoriserar andra folkgrupper på bekostnad av sin egen. Nej, förresten, det allra mest idiotiska är när man inbillar sig att man får något i gengäld för att man favoriserar dessa grupper.
|
26 april 2010, 18:49 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
På bekostnad av sin egen befolkning? Är du verkligen så här tappad? Okej, fortsätt med det. Jag sätter upp dig på min massutrotningslista.
|
26 april 2010, 20:44 |
|
|
rdos
Medlem
|
Det är du som är 100% tappad som inte fattar att när man föder stora mängder inproduktiva invandrare så gör man det på bekostnad på svenskar som behöver hjälp. Som t.ex. en hel del aspergare. Man du är säkert oxå så pass tappad att du inte inser att bidrag och skatter är ett slags nollsummespel. Det duger liksom inte att en grupp skriker och gapar efter mer, för då får någon annan mindre, eller så höjs skatterna. Det är elementärt.
|
27 april 2010, 20:40 |
|
|
Orion
Medlem
|
Klart att det är så, i mer normala länder kan etablerade politiker säga sanningar som inte får sägas i detta märkliga Sverige.. Titta på denna länk..tänk en svensk sosse eller politiker i något av de andra etablerade PK-partierna göra ett sådant uttalande offentligt i svenska media..vederbörande skulle inte ha kvar sina politiska uppdrag en dag...solklart politiskt självmord..rasiststämpel direkt..det här är exempel på tankar som tex svenska kyrkan i sin reklamkampanj kallar en "främlingsfientlighet" som det inte finns plats för i kyrkan.. Ändå är det inga märkvärdigheter han säger utan rena självklarheter..självklarheter man inte får säga i Sverige nu förtiden..vad har gått fel med detta land... http://www.hbl.fi/text/inrikes/2010/4/24/w46137.php
|
28 april 2010, 00:27 |
|
|
Orion
Medlem
|
Dubbelpost
|
28 april 2010, 00:52 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Min käre Watson. Just nu är det sent och jag är trött. Men vänta bara tills jag har sovit ut så ska jag pulverisera dina så kallade sanningar om invandring och fördelningspolitik.
|
28 april 2010, 01:02 |
|
|
rdos
Medlem
|
Jag kan knapp vänta *hoppar upp och ner*
|
28 april 2010, 06:27 |
|
|
Josef3
Avslutat konto
|
Rdos har rätt. Vad gäller arbetskraftsinvandring så räcker det med lite polacker och folk från baltikum, kanske några ryska läkare eller nånting också.
Skrotade man helt invandringen från mellanöstern, Afrika och Latinamerika och skickade tillbaka samtliga som redan finns här hade det blivit betydligt mer pengar åt den svenska välfärden och såna som behöver det, t.ex aspergarna.
Bara en psykvistelse för en enda asyksökande kostar många miljoner.
|
28 april 2010, 10:46 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Jag tycker faktiskt inte ditt tilltal i skrift är okej alla gånger - som den här. Både respektlöst och svårt att se om du alls menar allvar eller bara vill trolla. Jag blev (glatt) överraskad över att du verkade så trevlig irl, det jag såg. Men på grund av det senare ska jag försöka svara, och för att Josef3 själv skrev något som kan förtydliga vad jag menar: viewtopic.php?f=5&t=997&start=0Ungefär så, i kombination med att vuxna i positioner där de borde ha begripit bättre tydligen gjorde gruvliga felgrepp i att ta hand om honom som barn.
|
28 april 2010, 15:00 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|