Ny tråd Svara på tråd  [ 19 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2
Dolda talanger 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dolda talanger
Schueberird skrev:
Något som nog inte så många känner till är att jag har ovanligt långa tår.

Av nån mysko anledning läser jag tånaglar :01:


18 maj 2013, 18:27
Moderator
Inlägg Re: Dolda talanger
Sheyen skrev:
Jag kan böja min kropp på väldigt lustiga sätt. Incognita: visst var väl du på forumträffen 2011, va? Har verkligen för mig att jag visade dig mina skills då, haha!

Jag var på den, men jag minns dessvärre inte om det var mig du visade dina skills. Jag var mest paralyserad av folkskygghet större delen av tiden. Hela träffen är mycket fragmentarisk i mitt minne.


18 maj 2013, 19:59
Medlem
Inlägg Re: Dolda talanger
Senaste forumträffen JAG var på var typ 2009 om jag minns rätt, sedan såg en viss psykopat till att jag blev bannad :evil:


18 maj 2013, 22:58
Medlem
Inlägg Re: Dolda talanger
Schueberird skrev:
Något som nog inte så många känner till är att jag har ovanligt långa tår.

Det har jag också! SKA VI KNULLA? :07:


19 maj 2013, 14:10
Medlem
Inlägg Re: Dolda talanger
Sheyen skrev:
Det har jag också! SKA VI KNULLA? :07:


Bara om Fenren har på sig gröna gummistövlar när han filmar det hela och du tar hand om leprasjuka negerdvärgar iklädda nunnekläder - de leprasjuka negerdvärgarna alltså; själv klär du naturligtvis ut dig till Queen Elizabeth I och har på dig Hello Kitty-tåstrumpor och en till överdrift pudrad domarperuk tillverkad av 72 senildementa oskulder.


19 maj 2013, 15:16
Medlem
Inlägg Re: Dolda talanger
Jag är mycket vig vilket ifs. inte är så dolt eftersom folk rätt ofta kommenterar det.
Och så är jag finmotoriskt enormt snabb om jag måste, det kom psykologen fram till vid AS-utredningen...det visste jag inte ens själv innan dess. Det är en dold talang som inte riktigt går att tillämpa till något vettigt i mitt nuvarande liv, känns det som.


19 maj 2013, 16:58
Medlem
Inlägg Re: Dolda talanger
Schueberird skrev:
Sheyen skrev:
Det har jag också! SKA VI KNULLA? :07:


Bara om Fenren har på sig gröna gummistövlar när han filmar det hela och du tar hand om leprasjuka negerdvärgar iklädda nunnekläder - de leprasjuka negerdvärgarna alltså; själv klär du naturligtvis ut dig till Queen Elizabeth I och har på dig Hello Kitty-tåstrumpor och en till överdrift pudrad domarperuk tillverkad av 72 senildementa oskulder.

Åh, du vet verkligen hur man gör mig våt..! :09: :09: :09:


19 maj 2013, 19:43
Medlem
Inlägg Re: Dolda talanger
Då var det ju synd att jag glömde boka pingvinerna och linbråken.


19 maj 2013, 19:48
Medlem
Inlägg Re: Dolda talanger
:03:


19 maj 2013, 20:09
Ny tråd Svara på tråd  [ 19 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2


Som gäst saknar du privilegier.