Ny tråd Svara på tråd  [ 42 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5  Nästa
Eurovision Song Contest 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Eurovision Song Contest
Ufo skrev:
Tillåts hångel mellan olikkönade?



Får man pussa en hest?


18 maj 2013, 19:03
Medlem
Inlägg Re: Eurovision Song Contest
Zombie skrev:
Någon som vet hur det gick med det här?

https://www.allout.org/en/actions/eurovision?utm_source=platform&utm_medium=email&utm_content=english&utm_campaign=eurovision&t=dXNlcmlkPTk1NDU5MTEsZW1haWxpZD0yMTkwNQ==

(Turkiet ville visst hoppa av om inte en kyss mellan två kvinnor censurerades, och folk i Eurovisionsledningen var beredda att censurera den i rädsla för att fler länder skulle hoppa av. Protestlista att skriva på om det fortfarande är aktuellt.)


Det ser ut som att SVT sätter ner foten och kör med såväl bögskämt som bögkyssar också:

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article16796220.ab

Det är nästan så man vill börja betala TV-licens!


18 maj 2013, 19:04
Medlem
Inlägg Re: Eurovision Song Contest
Lyckades vara vaken under en del av inledningen. Den var pampig!

Var zlatan med?


18 maj 2013, 21:45
Medlem
Inlägg Re: Eurovision Song Contest
Vafalls, alla dessa schlagerfantaster och ingen nämner Dschingis Khan!?!?



18 maj 2013, 21:46
Medlem
Inlägg Re: Eurovision Song Contest
Han i mitten ser VÄLDIGT heterosexuell ut. I andra föreställningar har han haft tomteluva på sig, klart bisarrt!

Han är både tomte och lucia OCH gay!



18 maj 2013, 22:03
Medlem
Inlägg Re: Eurovision Song Contest
Zombie skrev:
Har inte sett det, men hångel verkar det inte ha varit, utan en snabb kyss i slutet av ett framförande eller något sådant. Vet inte hur det är med sådana över könsgränsen för tillfället, men jag tror inte Turkiet skulle hota att dra sig ur ett sådant här evenemang för en sådan.


Det är väl inte bara Turkiet utan Grekland också. Hela medelhavsregionen är ju på Somalias nivå, jävla icke-människor.


18 maj 2013, 22:34
Moderator
Inlägg Re: Eurovision Song Contest
Har Grekland också hotat med det? Tror jag nämnde att fler länder åtminstone var i farozonen. Kan själv gissa på både Grekland och samtliga f.d. öststater från både i och utanför gamla Sovjet. Samt i andra ledet övriga medelhavsländer ja. Men man lär ju skilja litet på människor, myndigheter och de strukturer båda lever i.

Tack för den glada överraskningen om SVT, Xzirie. Undrar hur det har tagits emot det där.


18 maj 2013, 22:46
Medlem
Inlägg Re: Eurovision Song Contest
Aha, jag tänkte väl på att alla länder som uttrycker minsta missnöje är typ samma sak som Mordor, vad exakt de hotat med skiter jag i.


18 maj 2013, 22:52
Medlem
Inlägg Re: Eurovision Song Contest
Reinfelts mamma jobbar visst inte på festivalen..

Vafan?


18 maj 2013, 23:28
Medlem
Inlägg Re: Eurovision Song Contest
Höhö älskar alla skämt om katolikländernas dåliga ekonomi. Rösta inte på dem, då blir det fler stödlån hahahaha.


18 maj 2013, 23:34
Ny tråd Svara på tråd  [ 42 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.