Ny tråd Svara på tråd  [ 206 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 21  Nästa
Ärlig rasism 
Författare Meddelande
Avslutat konto
Inlägg Re: Ärlig rasism
CodeRedAlert skrev:
Haha! Sorgligare ursäkt till bok får man leta efter.

Jag kan länka en sorgligare ursäkt till bok... En bok som är så dålig att den aldrig kommer publiceras. Det är du som skrivit den tror jag bestämt.

26 april 2010, 09:56
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Rasism är den mest idiotiska ideologin av alla då det inte existerar några raser i den mening som rasisterna avser. Men vad kan man förvänta sig av folk som hyllar verk som Mein Kampf?

Nej, den näst mest idiotiska ideologin är PK-antirasism. Den allra mest idiotiska är när man favoriserar andra folkgrupper på bekostnad av sin egen. Nej, förresten, det allra mest idiotiska är när man inbillar sig att man får något i gengäld för att man favoriserar dessa grupper.

26 april 2010, 18:49
Medlem
rdos skrev:
CodeRedAlert skrev:
Rasism är den mest idiotiska ideologin av alla då det inte existerar några raser i den mening som rasisterna avser. Men vad kan man förvänta sig av folk som hyllar verk som Mein Kampf?

Nej, den näst mest idiotiska ideologin är PK-antirasism. Den allra mest idiotiska är när man favoriserar andra folkgrupper på bekostnad av sin egen. Nej, förresten, det allra mest idiotiska är när man inbillar sig att man får något i gengäld för att man favoriserar dessa grupper.

På bekostnad av sin egen befolkning?
Är du verkligen så här tappad?

Okej, fortsätt med det.
Jag sätter upp dig på min massutrotningslista.

26 april 2010, 20:44
Medlem
CodeRedAlert skrev:

Det är du som är 100% tappad som inte fattar att när man föder stora mängder inproduktiva invandrare så gör man det på bekostnad på svenskar som behöver hjälp. Som t.ex. en hel del aspergare. Man du är säkert oxå så pass tappad att du inte inser att bidrag och skatter är ett slags nollsummespel. Det duger liksom inte att en grupp skriker och gapar efter mer, för då får någon annan mindre, eller så höjs skatterna. Det är elementärt.

27 april 2010, 20:40
Medlem
rdos skrev:
CodeRedAlert skrev:

Det är du som är 100% tappad som inte fattar att när man föder stora mängder inproduktiva invandrare så gör man det på bekostnad på svenskar som behöver hjälp. Som t.ex. en hel del aspergare. Man du är säkert oxå så pass tappad att du inte inser att bidrag och skatter är ett slags nollsummespel. Det duger liksom inte att en grupp skriker och gapar efter mer, för då får någon annan mindre, eller så höjs skatterna. Det är elementärt.

Klart att det är så, i mer normala länder kan etablerade politiker säga sanningar som inte får sägas i detta märkliga Sverige..
Titta på denna länk..tänk en svensk sosse eller politiker i något av de andra etablerade PK-partierna göra ett sådant uttalande offentligt i svenska media..vederbörande skulle inte ha kvar sina politiska uppdrag en dag...solklart politiskt självmord..rasiststämpel direkt..det här är exempel på tankar som tex svenska kyrkan i sin reklamkampanj kallar en "främlingsfientlighet" som det inte finns plats för i kyrkan..
Ändå är det inga märkvärdigheter han säger utan rena självklarheter..självklarheter man inte får säga i Sverige nu förtiden..vad har gått fel med detta land...

http://www.hbl.fi/text/inrikes/2010/4/24/w46137.php

28 april 2010, 00:27
Medlem
Dubbelpost

28 april 2010, 00:52
Medlem
rdos skrev:
CodeRedAlert skrev:

Min käre Watson.
Just nu är det sent och jag är trött. Men vänta bara tills jag har sovit ut så ska jag pulverisera dina så kallade sanningar om invandring och fördelningspolitik.

28 april 2010, 01:02
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Just nu är det sent och jag är trött. Men vänta bara tills jag har sovit ut så ska jag pulverisera dina så kallade sanningar om invandring och fördelningspolitik.

Jag kan knapp vänta :mrgreen:

*hoppar upp och ner*

28 april 2010, 06:27
Avslutat konto
Rdos har rätt. Vad gäller arbetskraftsinvandring så räcker det med lite polacker och folk från baltikum, kanske några ryska läkare eller nånting också.

Skrotade man helt invandringen från mellanöstern, Afrika och Latinamerika och skickade tillbaka samtliga som redan finns här hade det blivit betydligt mer pengar åt den svenska välfärden och såna som behöver det, t.ex aspergarna.

Bara en psykvistelse för en enda asyksökande kostar många miljoner.

28 april 2010, 10:46
Moderator
exec skrev:
Zombie skrev:
Jag är uppriktigt ledsen att det finns människor som Josef 3. Om inte annat så är det ett underbetyg åt andra människor (varmed inte avses "blattar"). Men visst vore det bra om alla som finns vore lika ärliga som han (är just nu).
I den mån han inte bara håller på och provocerar (lättmanipulerade aspergare), alltså.

du svamlar. tala ur skägget kvinna. jag förstår inte vad du skriver.
exec skrev:
Zombie skrev:
Du kan återkomma när du vill veta vad jag skriver.

ge ett rakt, klart och tydligt svar för guds skull*.

*jag återkom.

Jag tycker faktiskt inte ditt tilltal i skrift är okej alla gånger - som den här. Både respektlöst och svårt att se om du alls menar allvar eller bara vill trolla. Jag blev (glatt) överraskad över att du verkade så trevlig irl, det jag såg. Men på grund av det senare ska jag försöka svara, och för att Josef3 själv skrev något som kan förtydliga vad jag menar:
viewtopic.php?f=5&t=997&start=0
Ungefär så, i kombination med att vuxna i positioner där de borde ha begripit bättre tydligen gjorde gruvliga felgrepp i att ta hand om honom som barn.

28 april 2010, 15:00
Ny tråd Svara på tråd  [ 206 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 21  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.