Ny tråd Svara på tråd  [ 102 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Nästa
Sex sex sex sex sex sex 
Författare Meddelande
Avslutat konto
Inlägg Re: Sex sex sex sex sex sex
Hur lång är du?

Jag är 177cm och väger 74kg. Var tidigare supersmal men har lyckats träna och äta upp mig. Kanske är mitt BMI lite nära övre kanten men jag ser iaf normal ut. Inte superspinkig som tidigare.

26 april 2010, 22:08
Medlem
exec skrev:
Kan du utveckla?! Varför skall jag spola planerna? Skall jag spola alla tre planer eller någon enskild?
Som sagt, bortse från mitt tips. Du gör uppenbarligen något rätt om du har siktat in dig på att knulla random brud varannan månad och lyckas.

exec skrev:
30 kg fett är mycket. Jag har tränat ner mig till omkring 94 kg sedan i januari (-9 kg!), men jag märker att fettkilona sitter hårdare ju färre de blir. Det är lite deprimerande.

Edit: Jag är 25 år.
Ok, jo säkert, men om du hade vart fet länge, sedan ungdomen, så är det nästan omöjligt att förbli smal. Cellerna har minne, sägs det.

26 april 2010, 22:13
F.d. exec
Josef3 skrev:
Hur lång är du?

Jag är 177cm och väger 74kg. Var tidigare supersmal men har lyckats träna och äta upp mig. Kanske är mitt BMI lite nära övre kanten men jag ser iaf normal ut. Inte superspinkig som tidigare.

På mitt pass så står det 190 cm, men när jag var på läkarundersökning i januari så sa tanten att jag var 187 cm. Jag har hört att man krymper när man blir gammal och tjock.

26 april 2010, 22:15
F.d. exec
Timeless skrev:
Som sagt, bortse från mitt tips. Du gör uppenbarligen något rätt om du har siktat in dig på att knulla random brud varannan månad och lyckas.
Vem sa någonting om "random" brud?! Jag är inget luder.
Timeless skrev:
Ok, jo säkert, men om du hade vart fet länge, sedan ungdomen, så är det nästan omöjligt att förbli smal. Cellerna har minne, sägs det.
Det är bara tjockisar utan självdisciplin som säger så. Klipp ner volymen på magsäcken så blir vilken fetknopp som helst smal. Detta visar med all önskvärd tydlighet att nettoenergiintaget är den avgörande faktorn.

Antalet fettceller är i stort sett konstant, liksom antalet muskelceller, och de konkurrerar alla om ditt energiintag. Jag antar att det är detta du förväxlar med/skriver om som "minne".

26 april 2010, 22:19
Medlem
Citera:
Vem sa någonting om "random" brud?! Jag är inget luder.
Menar du att du får sympatiknull enbart? Berätta mera.

Citera:
Det är bara tjockisar utan självdisciplin som säger så. Klipp ner volymen på magsäcken så blir vilken fetknopp som helst smal. Detta visar med all önskvärd tydlighet att nettoenergiintaget är den avgörande faktorn.
Uppenbarligen säger även jag så. Jag har aldrig varit fet, men så tror jag inte att fetma är ett karaktärsdrag heller. Själv tillhör jag de som menar att tjockisar ska ut och röra på sig, inte svälta ihjäl. Ett knull om månaden kommer du inte långt på. Ut och spring.

Citera:
Antalet fettceller är i stort sett konstant, liksom antalet muskelceller, och de konkurrerar alla om ditt energiintag. Jag antar att det är detta du förväxlar med/skriver om som "minne".
Knappast, men jag har inte tid att forska i det ämnet.

*edit: Jo, förresten. Var ovanligt fet som nyfödd tills jag var typ två år.

26 april 2010, 22:27
Medlem
HALLÅ!!! SEXTRÅD!! HALLÅ!!!

Hur är det med BDSM? Någon som ägnar sig åt det i sexsammanhang?

Att få och ge smisk är helt okej, enligt mig.

26 april 2010, 22:32
F.d. exec
Timeless skrev:
[blaha, blaha, "tonåringstrots"]

Jag betackar mig för nivån på din respons. Vänligt men bestämt.

26 april 2010, 22:33
F.d. exec
CodeRedAlert skrev:

Kan inte tänka mig att jag skulle uppskatta att bli smiskad, piskad eller få "underkasta mig". Jag tycker bara det känns konstlat (och lite bögigt) att vara den som står för smiskandet, fast jag är nog inte någon särskilt avspänd partner överlag.

26 april 2010, 22:36
Medlem
CodeRedAlert skrev:

:mrgreen: :mrgreen:

Varför är jag inte förvånad över att CodeRedAlert tar upp BDSM oxå. :mrgreen:

27 april 2010, 20:48
Moderator
Gärna sex (åtminstone på den tiden jag orkade något :( ); dock inte BDSM.

27 april 2010, 20:57
Ny tråd Svara på tråd  [ 102 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.