Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Sheyen skrev:
Det blir en mix av båda. Gud är större, men änglarna är fler, så medan Gud sprayar ner hela jorden med sitt urin gråter alla änglar runt om hela jorden (där de sitter på sina moln), vilket resulterar i en riktig partymix!

Urin som späds ut ska tydligen lukta mer, så änglarnas gråt är snarare krokodiltårar.

14 maj 2013, 17:22
Medlem
Lyssnat på Philip & Svanberg

14 maj 2013, 18:37
Medlem
Schueberird skrev:
Sheyen skrev:
Det blir en mix av båda. Gud är större, men änglarna är fler, så medan Gud sprayar ner hela jorden med sitt urin gråter alla änglar runt om hela jorden (där de sitter på sina moln), vilket resulterar i en riktig partymix!

Urin som späds ut ska tydligen lukta mer, så änglarnas gråt är snarare krokodiltårar.

Ja, men de är känslostyrda och tror att deras agerande var kärleksfullt, empatiskt och sådant...

14 maj 2013, 20:11
Medlem
Blanda inte in mig i dina tjuvnyp. :roll:

14 maj 2013, 20:50
Medlem
Idag har vaktmästarna satt upp våra nya namnlappar vid porten, på postlådan och dörren.
Så nu står det mitt namn, kaninmammans namn och även mitt ex namn. :01:
Stackars henne, jag kan inte hjälpa att jag skrattar åt det.

Men nu vet jag hur en sur kanin ser ut :mrgreen:

14 maj 2013, 21:42
Medlem
Gjort idag: fått reda på att Ufo är mormon?

14 maj 2013, 21:47
Medlem
Ufo skrev:
Idag har vaktmästarna satt upp våra nya namnlappar vid porten, på postlådan och dörren.

*funderar på att ta med märkmaskinen och sätta upp lite fler namn på dörren nästa gång jag svänger förbi*

14 maj 2013, 22:50
Avslutat konto
Ufo skrev:

ROFL :lol:

14 maj 2013, 22:50
Moderator
Kan jag tro. Så glad att äntligen få flytta ihop med sin älskade, och då ska man behöva dela honom med hans, som man trodde, ex… :05:

Funderade på märkmaskiner och vaktmästarnas dörrar, men man ska nog vara försiktig med att slå på underhundar…

14 maj 2013, 22:53
Moderator
Jag har haft en riktigt mysig kväll med min son. Jag umgicks med honom, med mental och känslomässig närvaro, hela kvällen. Vi har pratat en massa, sett på barn-TV, ätit och fikat, spelat kort och haft högläsning. Jag bestämde mig för att inte tänka på jobb och inte fastna vid datorn. Det lustiga är att vi inte ens har stökat till.

14 maj 2013, 23:11
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.