Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
CodeRedAlert skrev:
Det är bra om du faktiskt slutar bete dig som du hittills gjort. Ditt barn kommer att tacka dig. Det inkluderar vilken vokabulär man använder och var man basunerar ut om sitt sexliv exempelvis.
Du är ju nästan där! Kämpa på.


Ojoj här var det 1800-tal.


13 maj 2013, 21:07
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Jag tror inte att det finns någon genuint "bad guy" i den här konflikten, utan att det är kommunikationsstilar som krockar. Alla tycker att de själva har rätt och upplever att de har rätt att vara arga och/eller ledsna. Ingen vinner. Tråkigt! :(

Nu måste jag gå och handla så att jag får mat hem till sonen som jag imorgon tänker vara smittfri nog för att ha hemma hos mig. :08:


13 maj 2013, 21:09
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Yetin skrev:
Kaninmamma är det ordning på! :mrgreen:

Tack ! Jag vill säga det samma till dig faktiskt!
Ufo har en bodygard ( mig) när vi går ut!
Nu är jag i o för sig 20 cm kortare och mindre.
Mer som en liten ilsken terrier kanske ! :lol:


13 maj 2013, 21:11
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Konstigt, Kaninmamma, att försvara dem som också hugger.
Är det svartvitt allting i din värld? För det tror jag inte på att det är, du är smartare än så.

Ang. Breiviks åsikter så skrev Sheyen att hon inte delar alla, inte att hon inte delar några alls.

Yetin, ja, det är ju bättre att se till att en blivande mamma som redan har omvärldens blickar på sig pga. autism gör bort sig ytterligare på ett öppet forum. :roll:
Eller hur tänker du?


13 maj 2013, 21:19
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
CodeRedAlert skrev:
Konstigt, Kaninmamma, att försvara dem som också hugger.
Är det svartvitt allting i din värld? För det tror jag inte på att det är, du är smartare än så.

Ang. Breiviks åsikter så skrev Sheyen att hon inte delar alla, inte att hon inte delar några alls.

Yetin, ja, det är ju bättre att se till att en blivande mamma som redan har omvärldens blickar på sig pga. autism gör bort sig ytterligare på ett öppet forum. :roll:
Eller hur tänker du?

Jag tror vi ser saker väldigt olika och väldigt lika ibland.
Går inte in på det här , om vi kunnat prata irl. Så tror jag att du förstått vad jag menar.
Kanske inte hållit med allt men förstått vissa saker bättre hur jag ser på det.
Jag är smart och jag ser inte svart eller vitt.
Men som sagt det uppfattas kanske så när inte allt kommer fram .
Jag brukar tänka länge innan jag agerar.
Och det kan tänkas att jag vet mer i saken än vad jag kan berätta här och nu.

Jag tycker det är bra att du står upp för dina åsikter.
Jag gillar dig RCA!
Det har jag alltid gjort.
Du är en härlig kvinna!


13 maj 2013, 21:28
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
CRA ! Hoppas jag inte retade upp dig med att skriva att jag gillar dig.
Det var inte min mening i så fall!
Utan bara helt ärligt så gör jag det!
Vi har inte samma åsikter jämt men jag tycker du är stört skön!
Nu ska jag sova ! Sov gott!


13 maj 2013, 21:32
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Zirre bra att du har vänner här som gillar dig!
( helt ärligt allså)!
Alla behöver vänner!
Var rädd om dig och de som tror på dig !


13 maj 2013, 21:34
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
CodeRedAlert skrev:
Yetin, ja, det är ju bättre att se till att en blivande mamma som redan har omvärldens blickar på sig pga. autism gör bort sig ytterligare på ett öppet forum. :roll:
Eller hur tänker du?


Inget av det som hon skriver ger väl några rimliga skäl för myndigheterna att lägga sig i. Tvärtom är avsaknad av rigida NT-uppfattningar om sakernas tillstånd bra. MEN myndigheterna är förstås inte rationella utan ett sorts Freud-Jugend som vill utrota autister, så visst. Men kommer de verkligen finkamma aspieforum efter runda ord för att leta skäl att lägga sig i? Låter för en gångs skull som du är mer paranoid än jag!


13 maj 2013, 21:39
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Kaninmamma skrev:
Jag har blivit arg idag för att mina vänner blir attackerade med hårda och elaka ord.
Såklart jag vill försvara Sugis , kullan, Sheyen , yetin , nallen , orange , och några till som fått nål stick och hugg i ryggen.
Jag bråkar inte för mitt höga nöjes skull.
Men jag vill försvara mina vänner.
Det uppskattas. Vissa grejer blir faktiskt för mycket för att det ska kännas ok att stå ensam. Jag menar, jag tål ganska mycket, men ibland är det oändligt tröttsamt att alla jag kommer ihop mig med automatiskt blir offret och jag den sedvanliga gamla onda sugis.


13 maj 2013, 21:42
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
sugmundfreud skrev:
Kaninmamma skrev:
Jag har blivit arg idag för att mina vänner blir attackerade med hårda och elaka ord.
Såklart jag vill försvara Sugis , kullan, Sheyen , yetin , nallen , orange , och några till som fått nål stick och hugg i ryggen.
Jag bråkar inte för mitt höga nöjes skull.
Men jag vill försvara mina vänner.
Det uppskattas. Vissa grejer blir faktiskt för mycket för att det ska kännas ok att stå ensam. Jag menar, jag tål ganska mycket, men ibland är det oändligt tröttsamt att alla jag kommer ihop mig med automatiskt blir offret och jag den sedvanliga gamla onda sugis.

Du är inte ond Sugis! Du är en underbar kvinna! I alla fall av det jag sett på forumen.
Var stolt över dig själv istället !
Du är bra och du duger gott ! :09:


13 maj 2013, 21:48
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron