Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Zirre skrev:
Med tanke på ditt inlägg så stannar jag hellre kvar. Sorry om det inte var det du ville.

Q.E.D.
Igen.


13 maj 2013, 17:39
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
nallen skrev:
Zirre skrev:
Med tanke på ditt inlägg så stannar jag hellre kvar. Sorry om det inte var det du ville.

Q.E.D.
Igen.

Nallar är mjuka och fyllda med vadd och svåra att bli arga på :)


13 maj 2013, 17:40
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...

Varför bli upprörd av att någon dödar fisk när du visar medel till att döda getingar?
Kan du berätta det för oss?
Är fiskars liv mindre värd än getingens!


13 maj 2013, 17:55
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Kaninmamma skrev:

Varför bli upprörd av att någon dödar fisk när du visar medel till att döda getingar?
Kan du berätta det för oss?
Är fiskars liv mindre värd än getingens!


Det handlade om att skratta när fisken dog inte just det att fisken dog....remember?


13 maj 2013, 17:59
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Incognita skrev:
Jag brukar hjälpa getingen ut genom fönstret. Bygger de bo inomhus (som de gjorde i mitt förråd för ett par år sedan) är det däremot anticimex som gäller. Jag är inte rädd för getingar men har respekt för dem.

Jag är rädd för dem!


13 maj 2013, 18:44
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
:roll:
Jamen snälla människor - Sheyen roas av att slita sönder fiskar och hon skulle visst vilja möta Breivik och skaka hans hand. På den nivån är det och står att läsa på forumet. Flashback är fullt av samma typ av folk exempelvis, det är ingen jättegrej men jag hoppas att hon kommer till bättre insikter innan barnet föds. Ni kanske kan hjälpa henne med det?

Och otroligt lågt att bemöta någon som du bemöter, Kaninmamma.


13 maj 2013, 18:52
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Ja, jag har förstått att det är det du tycker, CRA. Och så är vi några som tycker annorlunda. Precis som det brukar vara här i livet, i olika konstellationer. Som jag har försökt säga redan, folk funkar så olika att ingen har nycklar till alla sorter, ens om man begränsar sig till bra folk. Men de kan likafullt vara bra folk, och den som har en nyckel man själv inte har behöver inte vara blind eller naiv för det.

Och jo, jag tror att även Zirre hör till "bra folk". Och att Kaninmamma gör det vet jag ju sedan förut. Hon såg något som inte du såg, och samtidigt kanske du ser något som inte hon ser, eller såg just då när hon var arg – i samma fråga.


13 maj 2013, 18:59
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
CodeRedAlert skrev:
:roll:
Jamen snälla människor - Sheyen roas av att slita sönder fiskar och hon skulle visst vilja möta Breivik och skaka hans hand. På den nivån är det och står att läsa på forumet. Flashback är fullt av samma typ av folk exempelvis, det är ingen jättegrej men jag hoppas att hon kommer till bättre insikter innan barnet föds. Ni kanske kan hjälpa henne med det?

Och otroligt lågt att bemöta någon som du bemöter, Kaninmamma.

Men gud som du ljuger, din dumskalle! Skärp dig, för fan!

Här finns mer info: http://www.aspieforum.se/viewtopic.php?f=27&t=4291&hilit=breivik&start=10

Jag ställde en fråga och hade 4 svarsalternativ. Jag valde "skaka hand" och eventuellt även "dricka kaffe". Jag har ingen önskan om att slå sönder honom, då det inte gynnar mig på något sätt.

Incognita frågade mig varför jag ville skaka hans hand och jag svarade: "Ptja, jag vet inte. Det kanske vore coolt. Jag säger inte att jag gillar honom, dock. Men han är ju en kändis!"

Vilken del av "jag säger inte att jag gillar honom" tycker du är svår att förstå? Jag är inte känslostyrd och därför skulle jag klara av att till och med diskutera hans världsbild, MED honom, trots att jag inte delar alla hans åsikter. Att du sedan har problem med att jag är relativt fördomsfri får stå för dig. Jag kan uppskatta att diskutera med vilka som helst, så länge allt sker på en lugn och fin nivå.


13 maj 2013, 19:10
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Du kör en riktigt ful stil när du försöker vinkla mina inlägg åt hållet "monsterrasist som älskar att döda djur". Det blir så sjukt patetiskt. Hoppas nu bara att ingen tror på dina fantasier.

Försök att lära dig att man kan skratta av olika anledningar och även att det finns människor som kan hantera sina känslor i så pass stor utsträckning att man kan diskutera med i princip vem som helst om vad som helst.

Jag har diskuterat med psykopater, mördare, pedofiler, nazister, knarklangare etc. Sådant roar mig, för jag gillar att diskutera kontroversiella grejer. Det trodde jag att alla här visste. Bara för att man är intresserad av att diskutera något betyder det inte att man står för allt sådant. Jag lovar dig att jag inte är en mördande psykopatpedofil som knarkar medan jag röstar på något nazistparti.


13 maj 2013, 19:18
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Det är bra om du faktiskt slutar bete dig som du hittills gjort. Ditt barn kommer att tacka dig. Det inkluderar vilken vokabulär man använder och var man basunerar ut om sitt sexliv exempelvis.
Du är ju nästan där! Kämpa på.


Senast redigerad av CodeRedAlert 13 maj 2013, 19:21, redigerad totalt 1 gång.



13 maj 2013, 19:18
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron