Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
...MÖRDA och skratta hånfullt när potatisen skalas och kokas levande.
Samt hålla en vördnadsfull begravningscermoni till köttbullarna. :04:


13 maj 2013, 16:28
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Zirre skrev:
Jag tänker inte lämna bara för att andra tycker att jag ska göra det.
Sådana dumma inlägg får inte mig att välja gå snarare tvärt om.
Kärringen mot strömmen :D
Det är positivt


13 maj 2013, 16:30
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Ufo skrev:
Samt hålla en vördnadsfull begravningscermoni till köttbullarna. :04:


Må hästarna vila i frid.


13 maj 2013, 16:33
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Oavsett hur ni beter er mot mig så är ni ändå människor och lika mycket värda som alla andra.
Jag kanske blir skitsur över era elaka beteenden den men sen går det över och är lika lätt bort spolat som vattnet i en toalett.


13 maj 2013, 16:34
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Nu har jag äntligen kommit ut ur badrummet! Jag låste in mig där, eftersom att jag råkade få in en aggressiv getingjävel i köket! Läskigt! Jag satt på toagolvet i ungefär en och en halv timme, i väntan på att Fenren skulle komma hem och rädda mig.

Idag ska vi äta pizza! Men först ska vi handla! Det ska bli jättekul, för jag har nya skor och dessutom har jag en gravidmage som jag gillar att visa upp. Folk håller upp dörren för en och ingen krockar med en osv. När man är gravid är folk beskyddande och snälla mot en. Men det dröjer innan jag får uppleva det till 100%, för jag är ju inte höggravid än.


13 maj 2013, 16:36
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Sheyen skrev:
Nu har jag äntligen kommit ut ur badrummet! Jag låste in mig där, eftersom att jag råkade få in en aggressiv getingjävel i köket! Läskigt!
Ähh, Getingar är blyga djur.
Vill man vara ifred är det bara att be den sticka. :04: :mrgreen:


13 maj 2013, 16:41
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Ufo skrev:
Sheyen skrev:
Nu har jag äntligen kommit ut ur badrummet! Jag låste in mig där, eftersom att jag råkade få in en aggressiv getingjävel i köket! Läskigt!
Ähh, Getingar är blyga djur.
Vill man vara ifred är det bara att be den sticka. :04: :mrgreen:

Pfffffffff! :18: :27:


Om det inte vore för att jag är så grymt seg och trött idag hade jag faktiskt gått till attack och bara "HEJDÅ, GETING!" :38:


13 maj 2013, 16:43
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Jag brukar hjälpa getingen ut genom fönstret. Bygger de bo inomhus (som de gjorde i mitt förråd för ett par år sedan) är det däremot anticimex som gäller. Jag är inte rädd för getingar men har respekt för dem.


13 maj 2013, 16:54
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Annars finns radar geting
http://www.toxashop.se/raid-by-radar-insektsspray-300-ml


13 maj 2013, 17:04
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Zirre skrev:
Zirre skrev:
Tycker faktiskt att man som vuxen människa bör tänka ett steg längre. Att skratta när man nackar en fisk vad är det för sätt?
Något sunt förnuft borde man väl ändå ha? Annars är det allt sorgligt.

Ni må tycka att inlägget är puckat, idiotiskt eller vad ni vill men alla har rätt till sin åsikt.

Du tjuvnöp Sheyen.


13 maj 2013, 17:29
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron