Ny tråd Svara på tråd  [ 103 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Nästa
Låg nivå på forumet? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Låg nivå på forumet?
Josef3 skrev:
Ska jag lägga upp en bild på trollet?

Är det en ocencurerad nakenbild så, annars är jag inte intresserad.

25 april 2010, 23:19
Avslutat konto
Beskriv min näsa mer ingående, nu blev jag nyfiken.

25 april 2010, 23:19
Medlem
Timeless skrev:
Eftersom du är "ny" osv, så ska jag avslöja något för dig.
Som du säkert vet så finns det ett annat AS-forum. När man blir bannad där kan man inte skriva, så många har då valt att skriva i random tråd här istället.
Det är inte allt för ovanligt att man blir bannad på väldigt konstiga grunder där. Resten får du räkna ut själv.

Vad vill du själv få ut av det här forumet? Förutom att bannlysa folk alltså, misstänker att du går igång på sånt. Du framstår som någon som vill smälla i dörren så högt som möjligt..

Men ojojojdå!
Vilket avslöjande.

Jag hade redan räknat ut den biten. Folk blir bannlysta "utan orsak" på andra forum och kommer då hit för att få spy ut sin galla obehindrat.
Men vad händer sedan?
Jag menar, det måste finnas en fortsättning efter att man fått säga högt det man tidigare blev hindrad till. Men där har ni failat kraftigt.
Det fortsätter i samma stil, samma malande trådar, samma idiotinnehåll med, det ska inte glömmas bort, en del riktigt lovande trådar och roliga skribenter.

Men det här är alltså ett missnöjesforum som bara är till för folk som Josef3 och hans fanclub?

Du, jag är här nu och tänker stanna. Och jag är jävligt PK.

25 april 2010, 23:26
Medlem
Josef3 skrev:
Beskriv min näsa mer ingående, nu blev jag nyfiken.

Du ser ut som skär ful gris med vingar. Din näsa tillhör släktet snigelslem.

Lägg av med din paranoida narcissism!
Ingen bryr sig om din äckliga näsa ditt jävla helvete!
Ingen har sett den, vill se den och skulle någon få syn på den skulle han spy rakt ut av vämjelse.

25 april 2010, 23:30
Avslutat konto
Det finns ingen logik i att du är här. Mycket av det du skriver är motsägelsefullt. Du gnäller och tjatar över hur jag och min "fanclub" förstört detta forum, för att i nästa stund gasta om hur jävla äcklig jag är och därefter påstå att "ingen bryr sig". Du bryr dig uppenbarligen väldigt mycket, men varför? Det finns verkligen ingen logik i det alls. Vettigt PK-folk skulle inte sätta sin fot på det här forumet varken i syfte att delta eller att framföra klagomål och förslag till förbättringar.

Inget av det du säger har således någon som helst substans. Godnatt.

25 april 2010, 23:35
Medlem
Haha!
Du är lite långsam av dig Josef3.
Jag kastar invektiv efter dig på grund av dina idiotåsikter och det kommer mer, var så säker. Jag finner dig ovärdig ett liv. Du ska helst försvinna från jordens yta.
Du är inte skapt att leva bland människor.

Allt detta har jag kommit fram till genom att ha läst vad du skrivit på detta forum.

Sov så gott.

25 april 2010, 23:41
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Men ojojojdå!
Vilket avslöjande.

Jag hade redan räknat ut den biten. Folk blir bannlysta "utan orsak" på andra forum och kommer då hit för att få spy ut sin galla obehindrat.
Men vad händer sedan?
Jag menar, det måste finnas en fortsättning efter att man fått säga högt det man tidigare blev hindrad till. Men där har ni failat kraftigt.
Det fortsätter i samma stil, samma malande trådar, samma idiotinnehåll med, det ska inte glömmas bort, en del riktigt lovande trådar och roliga skribenter.
Jag brukar inte fortsätta med att gnälla OM det som jag blev bannad för av olika anledningar, och jag tror att det är så många andra. För det första så brukar det handla om rena skitsaker. Tar ett exempel från minnet: X startar en gnälltråd p.ga ångest. Hon får sympati av andra medlemmar, jag tror t.om det var någon som skrev "kram". Vad mer kan man begära? Jag läser tråden, ser att det finns en sak som inte nämnts, nämnligen att katten är i farozonen att inte få mat/frisk luft. Här har jag alltså hittat min funktion. I trådstarten stod det att katten skriker och att X inte orkar med den, så jag skriver typ: "katten är väl hungrig". Jag blir bannad/varnad, men inte förrän lång tid efteråt då modsen kände att "nu fick det vara nog", som han skrev, fritt ihågkommet från minnet. Självklart kunde ovanstående historia vara helt påhittad, men den kunde lika gärna vara sann eftersom samma procedur återfinns flera gånger i min histora på AF.

Så gnället som fortsätter här brukar handla om orsaken modsen haft att banna. Det är en viss skillnad mot vad du skrev. Så här har du totalt missförstått mig, och jag är än mer säker på att du inte är en färsking sas. En annan är nöjd över att häxorna håller sig borta.

Citera:
Men det här är alltså ett missnöjesforum som bara är till för folk som Josef3 och hans fanclub?
Det har jag svårt att tro. Du måste ha kommit hit med såna där skygglappar ifall det enda du ser är missnöje och Josef3's trådar och oss som hejjar på. Finns alltifrån trådar om kundvagnar till bajshumor som du säkert visste redan.

Citera:
Du, jag är här nu och tänker stanna. Och jag är jävligt PK.
Hehe, ok. Låter spännande, vi får väl se hur länge du pallar. ;) Tycker hursomhelst inte att det är fair-play att projjicera dina dåliga sidor på Josef. Vad har han gjort dig liksom? Finns ignore-funktion, tror jag.

26 april 2010, 00:09
Medlem
Josef3 kan gå och dra något gammalt över sig. Liksom du, verkar det som.
Jag är här nu.

Nu ska vi fokusera på kärlek, sex, exhibitionism, katter, böcker, psykologi, psykiatri, AS hos tjejer, sex igen, hår, utseende, kläder, fan de pratar om sexualitet på tv precis så sex igen, aggressioner, träning och sex.

Sätt igång, jag har huvudvärk.

26 april 2010, 00:19
F.d. exec
CodeRedAlert skrev:
Josef3 kan gå och dra något gammalt över sig. Liksom du, verkar det som.
Jag är här nu.

Nu ska vi fokusera på kärlek, sex, exhibitionism, katter, böcker, psykologi, psykiatri, AS hos tjejer, sex igen, hår, utseende, kläder, fan de pratar om sexualitet på tv precis så sex igen, aggressioner, träning och sex.

Sätt igång, jag har huvudvärk.

sätt igång själv. ska sova nu, men det vore intressant med några nya trådar på de teman du nämnde när jag vaknar upp i morgon. =)

edit: framförallt kärlek, exhibitionism, katter, böcker, AS hos tjejer, hår, kläder, utseende och träning.

26 april 2010, 00:22
Medlem
Jag startar trådar när jag har mindre huvudvärk.

Fast en sextråd kräver inte så mycket tankeverksamhet. Slänger upp en sådan.

26 april 2010, 00:38
Ny tråd Svara på tråd  [ 103 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.