Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
CodeRedAlert skrev:
Inco, har du testat att äta Femal Balans (finns på apoteket)?
Det hjälper tydligen vissa.
Jag blev mindre svullen av dem på en gång men åt dem en för kort sammanhållen period för att kunna säga något mer.
Och så kanske jag inte vill ha något snäll-piller...

Det har jag faktiskt inte testat. Det är nog ungefär det enda jag inte har testat. Skall inhandlas så fort jag inte längre riskerar att mörda någon stackars bräcklig pensionär med min bakterieflora.
http://www.kvinnomedicin.se/Femalbalans.html skrev:
Femal balans innehåller naturens mest koncentrerade näring. Tillsammans med sperma och ägganlag är pollen ensamt om att innehålla all den näring som behövs för att ett liv skall uppstå. Kroppen tillförs viktiga antioxidanter, enzymer, bioflavonoider och spårämnen.
Hmmm... :10:


13 maj 2013, 08:47
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Men bläääääääää! Man ska ju inte må illa nu, för illamåendet försvann för några veckor sedan. Det är ologiskt. Iofs kanske jag tog för mycket smör på mackorna, men det brukar jag ju göra... *analyserar*

jag vill fortsätta att äta dem ändå. De smakar gott.


13 maj 2013, 09:24
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Lite träningsvärk.


13 maj 2013, 12:20
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Nytt dietförslag: Pollen, sperma och ägganlag.
Heltäckande.
:P

Jag är helt färdig efter en jättelång promenad, utomhusgym och sol, skog och hav. Eller insjö. Mälaren. Jaja.
Kärlek också - vi är tydligen en finfin enhet, tyckte en förbipasserande man, när vi satt omslingrade på en bänk och väntade på bussen. En välfungerande fin enhet. Sambon har gått och upprepat det hela eftermiddagen... :01:

Shut up already!
( :09: )


13 maj 2013, 19:14
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
:lol: Jag ser att du noterade detsamma som jag i det citatet, CRA. Ägganlagen tänker jag mig kan vara lite svåra att komma åt, dock.

En välfungerande fin enhet - ha ha, underbart! :P


13 maj 2013, 19:17
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Jag tänkte för mig själv att det nog var det som var Anna Ankas hemliga agenda. :04:


13 maj 2013, 19:18
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Idag är jag faktiskt piggare och ljusare i sinnet än på länge. Vad var det egentligen som var så förskräckligt tungt? (Nej, påminn mig inte! Frågan var retorisk. ;) )

Jag känner fortfarande av sviterna av denna märkliga kombination av pms, hiskelig magsjuka och utmattningsreaktion, så det är nog helt rätt att stanna hemma en dag till. Jag kunde ju för sjutton knappt stå på benen. Då skall man inte jobba. :01: Men imorgon blir jag äntligen färdig med den där forskarhandledningskursen, så jag skall förbereda det idag, hemifrån. Det känns klart hanterbart.

Sonen skall till en sjukgymnast idag för sin motorik, men hans pappa följer med dit. Han är ändå mellan jobb just nu, och han bor så lägligt mellan skolan och vårdcentralen. Sedan levererar han sonen hemma hos mig, eftersom han ändå skall åt det hållet efteråt. Ibland har man tur med logistiken och vardagspusslet.

Jag borde verkligen kolla upp ytterligare medicinering för min PMDD. Min psykiater har noll koll, men det finns ju mer att prova. Fast först skall jag väl skaffa det där Femal balans som CRA tipsade om. Vem vet, det kanske gör underverk.


15 maj 2013, 08:06
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Idag är jag faktiskt piggare och ljusare i sinnet än på länge.

Bra! :20:


15 maj 2013, 09:09
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Det är en perfekt dag. Hoppas apoteket hör av sig bara annars vore det synd.


15 maj 2013, 09:16
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Energisk och tillfreds. Fräknig.


15 maj 2013, 14:31
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron