Ny tråd Svara på tråd  [ 206 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21  Nästa
Ärlig rasism 
Författare Meddelande
Avslutat konto
Inlägg Re: Ärlig rasism
CodeRedAlert skrev:
Det mest unkna med Josef och andra med hans åsikter är den svaghet och feghet som utmärker dem.
Att råka ut för "svårigheter i skolan" och inte få säga "Israel" högt...oh my! Verkligen irriterande. Döda allt och alla som går emot en, jättefriskt verkligen.

Att kunna se längre än till olikheterna och kunna ta sig igenom livet utan att hamna i hatfällan -det är starkt och särskiljer de intelligenta från mupparna.

Ett i förväg odlat trollkonto?

24 april 2010, 20:53
Medlem
Tror du att alla som säger emot dig är troll?

Intressant.

24 april 2010, 23:01
Avslutat konto
CodeRedAlert skrev:
Tror du att alla som säger emot dig är troll?

Intressant.

Jag använder mig, tro det eller ej, av enkel logik.

Det här forumet är skit. Nivån är låg. Jag kommer hit ibland för att leka med mina små aspergerapor och få respons på några för stunden ihopsnickrade galna idéer jag innerst inne inte tror på själv, ibland (som nu) under påverkan av alkohol. Jag är Scar och de andra är mina hyenor, vare sig de vill eller ej.

Vem skulle överhuvudtaget bry sig om att kommentera detta forum annat än genom en axelryckning? Att du dyker upp här i samband med att jag än en gång länkat och förnedrat en efterbliven mobbad killes fantasyromaner på ett annat otrollbart forum, det tyder på att du har andra skäl att vara här än att klaga på nivån på detta forum och gnälla på mig.

Jag tar inte det här forumet på allvar, däremot verkar du göra det.

24 april 2010, 23:06
Medlem
Så det är så du benämner dina fantastiskt frispråkiga åsikter som folk applåderar för deras djärvhets skull: "För stunden ihopsnickrade galna idéer".

Störda jävel! Sök hjälp ditt jävla miffo!

24 april 2010, 23:22
Medlem
CodeRedAlert skrev:
inte få säga "Israel" högt...oh my! Verkligen irriterande.
Ja, eller hur! Skitstörande tyckte jag åtminstone. I synnerhet att lärarna backade upp skiten.

25 april 2010, 00:56
Medlem
Ja, det gör ju inte saken bättre. Flata lärare underblåser konflikter.
Men att från det gå över till att bli rasist är bara för fånigt. Get a grip, tjejen.

Min ärliga PK-åsikt är att alla intoleranta rasisthelveten borde stenas till döds.
Bara för att.

25 april 2010, 22:44
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Ja, det gör ju inte saken bättre. Flata lärare underblåser konflikter.

Japp.
CodeRedAlert skrev:
Men att från det gå över till att bli rasist är bara för fånigt. Get a grip, tjejen.

Visste du för övrigt att Getta Grip är ett undermärke till Dr Martens? Själv föredrar jag dock Dr Martens, de finns i fler modeller och färger.

Anser du att jag är rasist? Det anser inte jag. Dock är det ju en naturlig reaktion att börja tycka illa om någon jävel som försöker styra ens liv som en Ayatollah. I detta fall blev det en palestinier och klassföreståndaren.

25 april 2010, 23:53
Medlem
Hmm, okej.
Jag tycker mig ha sett fler främlingsfientliga tendenser än så i dina texter men vad vet jag.
Säger du att du inte är rasist så är det säkert så.

Du får vara precis vad du vill.

Jag tål inte främlingsfientlighet och vill gärna rensa ut individer med de preferenserna från min närhet och även hela jordens yta. Kalla mig tvärtomHitler om du vill.
Rasism är den mest idiotiska ideologin av alla då det inte existerar några raser i den mening som rasisterna avser. Men vad kan man förvänta sig av folk som hyllar verk som Mein Kampf?
Haha! Sorgligare ursäkt till bok får man leta efter.

26 april 2010, 00:09
Medlem
TS trådstart är verkligen politiskt inkorrekt, vad som förvånar mig är att inte forumet blir anmält/nedstängt enligt den tramsiga HMF lagen..den svenska åsiktsförtryckslagen..

Nu får politrukernas väktare vatten på sin kvarn..alla mumsiga uttryck finns med...folkmord..blattar..döda...utrota.. blabla

Släng in en sådan trådstart på AF och se hur många minuter inlägget överlever getingsvärmens samlade attack...

26 april 2010, 00:29
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Hmm, okej.
Jag tycker mig ha sett fler främlingsfientliga tendenser än så i dina texter men vad vet jag.
Säger du att du inte är rasist så är det säkert så.

Ja, du har troligen sett hets mot folkgrupp och rent hat mot vissa folkgrupper, det är korrekt. Men som rasist tar man ställning. Det gör inte jag, jag bara spyr ur mig den galla som råkar komma upp, pk eller ej. Folk av andra raser undkommer så klart inte min vrede bara för att det ska vara så i pk-sverige. Jag säger inte att jag såg en berikarninja, jag säger, jag såg en burkaslyna. Typ.

CodeRedAlert skrev:
Du får vara precis vad du vill.

Du får kalla mig vad du vill. Men då vill jag samtidigt ha en utläggning om varför jag är det jag är.

CodeRedAlert skrev:
Jag tål inte främlingsfientlighet och vill gärna rensa ut individer med de preferenserna från min närhet och även hela jordens yta. Kalla mig tvärtomHitler om du vill.
Nä, jag tror jag kallar dig folkmordförespråkare. De lär inte kunna andas om du kör dem till en annan planet.

CodeRedAlert skrev:
Rasism är den mest idiotiska ideologin av alla då det inte existerar några raser i den mening som rasisterna avser. Men vad kan man förvänta sig av folk som hyllar verk som Mein Kampf?
Haha! Sorgligare ursäkt till bok får man leta efter.

Har inte läst den, jag är obildad och ignorant. Har inte läst äcklet heller.

26 april 2010, 00:31
Ny tråd Svara på tråd  [ 206 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.