Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Ja, kunde man ta bort det där med något man kunde skriva…


10 maj 2013, 21:16
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Tvättar och börjar bli packad. Sov bort fredagkvällen så jag dricker upp ölen till frukost istället. Springer jag på några grannar kommer de tro att jag är husets alkis.

Laddar som fan inför Eurovision, vårens höjdpunkt! :09:


11 maj 2013, 08:24
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Jag fixar inte den här pms:en. Jag gör det inte. Kan inte någon söva ner mig till på onsdag? Och varför är precis alla TV-program så jävla sorgliga? :03:


Abra kadabress
bort med all PMS
Hokus pokus filiok
bort med allt jobbigt tok


11 maj 2013, 11:21
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Schueberird skrev:
Incognita skrev:
Jag fixar inte den här pms:en. Jag gör det inte. Kan inte någon söva ner mig till på onsdag? Och varför är precis alla TV-program så jävla sorgliga? :03:


Abra kadabress
bort med all PMS
Hokus pokus filiok
bort med allt jobbigt tok


Hokus pokus sim salabim!
Jag tar bort ditt PMS med hjälp av rim!


11 maj 2013, 11:51
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Jag mådde ju skit 3 veckor i månaden innan jag började med p-spruta. Tyvärr vet jag inte om jag törs rekommendera den till folk längre. Jag frågade läkaren som skulle operera min fot om det var en typisk skada för benskörhet och han sade iofs nej, men ändå.


11 maj 2013, 12:10
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Schueberird skrev:
Incognita skrev:
Jag fixar inte den här pms:en. Jag gör det inte. Kan inte någon söva ner mig till på onsdag? Och varför är precis alla TV-program så jävla sorgliga? :03:


Abra kadabress
bort med all PMS
Hokus pokus filiok
bort med allt jobbigt tok

Tack! Blev lite rörd. :09:

Det visade sig att pms:en denna gång hade god hjälp av maginfluensan från helvetet. Så jag kanske inte behöver kastrera mig trots allt. Tur. Jag hade nästan bestämt mig för att göra det. Var på god väg att lägga in mig på psyk också. T.o.m. lobotomering var nästan lockande, om det inte hade varit för att jag just hade sett ett fruktansvärt avsnitt av Cold Case där det förekom en lobotomering som fick mig att gråta så att katterna blev alldeles nervösa. Är det bara jag som verkligen får DÖDSÅNGEST av begynnande magsjuka? Pågående också för den delen, men då vet jag ju i alla fall vad det är och kan åtminstone intellektuellt greppa att det inte kommer att vara för all evighet även om det känns så.


11 maj 2013, 17:33
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Vilket helvete, Inco. :(


11 maj 2013, 18:58
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Lycklig :09: det är min dagsform! En riktig bra dag ! Jag har umgåtts med Sheyen och orange på fb.
De är ju kanon gulliga unga damer!
Sen har jag passat på att städa och göra fint när ufo tagit med våra pojkar på fiske!
Jag är så lycklig en bättre fästman och pappa finns inte !
Jag är tacksam över att vi fann varandra!
Och jag är mycket stolt över min ufo! :09:


11 maj 2013, 18:59
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Orange skrev:
Vilket helvete, Inco. :(

Ja en kram verkar du behöva ! :20: :20: en från mig och en från orange!


11 maj 2013, 19:01
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Feeling wunderbar!!!
Träning på morgonen och meditation på eftermiddagen och så hade barnen bakat muffins helt själva som en överraskning när jag kom hem.


11 maj 2013, 19:44
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron