Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Sanive
Medlem
|
Re: Låg nivå på forumet?
Jag har tekniskt sett redan gått vidare. Hänger mest på gamerforum numer där medlemmarna roar sig med att kalla varandra "faggots" och länka reaktionsbilder. Är mer underhållande nu när fler kvinnor söker sig till såna kretsar som blir mindre exklusiva som följd.
|
25 april 2010, 17:36 |
|
|
animal
F.d. exec
|
Jag är mer missnöjd med graden av aktivitet än "nivån" på forumet. Jag önskar att alla som är intresserade av att forumet utvecklas kunde göra en liten ansträngning och "go the extra mile" för att 1) marknadsföra forumet i olika sammanhang och 2) bidra till intressanta, informativa och tankeväckande samtal.
Om sigmundfreud skriver någonting tråkigt om sitt lilla specialintresse/aspienisch så är det bättre om man kan försöka göra initiativet intressant istället för att såga hennes ansats vid fotknölarna.
Flashback är ett föredömligt och bra forum. Jag önskar att Aspieforum vore mer som flashback, fast med kanske 50/50 NT-människor och Aspergare.
|
25 april 2010, 17:59 |
|
|
Timeless
Medlem
|
Samma här. Frihetskänslan blir man inte förbannad på precis. Du tona ner? Nej, fan heller. Fortsätt med vad det än är du gör ffs. Kan inte annat än hålla med. Hoppar in något anonymt troll emellanåt och säger "som det är" (iofs har de mest kommit med spekulationer och lösa antaganden). Inget man borde hänga upp sig på, för de är själva inte så snygga i sina beteenden.
|
25 april 2010, 22:22 |
|
|
Josef3
Avslutat konto
|
Trollen är alla samma person. En tönt jag känner till IRL.
|
25 april 2010, 22:45 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
JA! Så måste det vara Josef3, din äckliga lilla nörd. Du är ju så omtyckt och loveable! Inte kan väl fler än en person se ned på dig och din sorgliga jävla ursäkt till existens.
Till er andra: Jag tyckte, till en början, att det fanns flera bra trådar med intressant innehåll och såg fram emot att bli mer delaktig här. Men sedan snubblade jag över alla skittrådarna som fick det att vända sig i magen på mig (se avatar) och resulterade i att jag faktiskt blev arg. Varför förstöra ett lovande, alternativt forum med skitnödiga, inkompetenta och intoleranta inlägg i tråd efter tråd. Jag fattar att alla vill säga sin mening och allt det blaha blahat men om 3/4 av ett forum består av samma malande om åsiktsfrihet och "kontroversiella" åsikter hit och dit så finns det ingenting genuint kvar.
En kursändring är på sin plats.
|
25 april 2010, 22:56 |
|
|
Timeless
Medlem
|
Jasså, det kan inte vara det allra prydligaste skosnöret direkt. *edit: jo, det verkar troligt.
|
25 april 2010, 22:57 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Ännu mer troligt är att du och Josef3 är en och samma person. Eller så delar ni på en och samma hjärncell. Även den håller på att avlida av tristess.
|
25 april 2010, 23:00 |
|
|
Josef3
Avslutat konto
|
Ska jag lägga upp en bild på trollet?
|
25 april 2010, 23:08 |
|
|
Timeless
Medlem
|
Eftersom du är "ny" osv, så ska jag avslöja något för dig. Som du säkert vet så finns det ett annat AS-forum. När man blir bannad där kan man inte skriva, så många har då valt att skriva i random tråd här istället. Det är inte allt för ovanligt att man blir bannad på väldigt konstiga grunder där. Resten får du räkna ut själv. Vad vill du själv få ut av det här forumet? Förutom att bannlysa folk alltså, misstänker att du går igång på sånt. Du framstår som någon som vill smälla i dörren så högt som möjligt..
|
25 april 2010, 23:13 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Josef3 :Ja det vore intressant att se hur ditt kära troll ser ut!
Tror du på fullt allvar att någon orkar förfölja dig? Jag tycker att du är en liten fis med ful näsa. Dessutom vill jag gärna träffa dig IRL och använda mig av lite MMAmoves för att visa vad jag tycker och tänker om dina "åsikter".
|
25 april 2010, 23:16 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|