Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Schueberird skrev:
Salus per aquam? More like "Salus per faecem"! Lerinpackning FTW!

*runkirunk*


10 maj 2013, 11:59
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Skakar mindre nu. Kanske lyckades jag med att bli människa idag också. Kanske tyckte min hjärna att den just precis idag faktiskt behövde koffein istället för att reagera med skakningar av koffein.


10 maj 2013, 12:44
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Är på jättebra humör.
Solen skiner och jag kunde sluta tidigare på jobbet.
Senare ska jag kryssa mariehamn och tillbaka.

Den här dagen kan inte bli sämre.


10 maj 2013, 12:54
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Vrak. Synapserna kopplar inte. Visst är det synapserna som skall koppla? Eller vad det nu heter att de gör. Jaja, någonting är det i alla fall som inte gör vad det skall. I hjärnan.


Det där är en bra beskrivning av mig också idag. Känner mig grötig i huvudet och har svårt att formulera mig ordentligt i tal. Hjärnan och kroppen hänger inte riktigt ihop på något sätt och alla känslor är helt avstängda. Zombiedag.

Det verkar svinjobbigt att ha pms halva månaden!? För min del går en vecka per månad bort. Det är tillräckligt mycket.

Zirre: Kul med kryssning!


10 maj 2013, 13:25
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Skakar mindre nu. Kanske lyckades jag med att bli människa idag också. Kanske tyckte min hjärna att den just precis idag faktiskt behövde koffein istället för att reagera med skakningar av koffein.

Koffein vågar jag mig inte på längre. Ganska nyligen kom jag och Fenren på att koffein ger mig ångest, vilket är lustigt, för jag har ju smuttat kaffe till och från i flera år, utan att ha gjort den kopplingen!


10 maj 2013, 13:28
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Sheyen skrev:
Incognita skrev:
Skakar mindre nu. Kanske lyckades jag med att bli människa idag också. Kanske tyckte min hjärna att den just precis idag faktiskt behövde koffein istället för att reagera med skakningar av koffein.

Koffein vågar jag mig inte på längre. Ganska nyligen kom jag och Fenren på att koffein ger mig ångest, vilket är lustigt, för jag har ju smuttat kaffe till och från i flera år, utan att ha gjort den kopplingen!


Skönt att du känner dig bättre, Inco.

Jag får inte ångest av kaffe men om jag dricker mer än en mugg så får jag ökad dissociation.


10 maj 2013, 13:31
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Känner igen problemet, Orange.

Sedan har vi ju klassikern: Rännskita! :07:


10 maj 2013, 13:34
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Ja, det är förjävla jobbigt (förlåt att jag svär så ofta) med pms halva cykeln. Ännu värre var det när jag inte åt vare sig p-piller, antidepp, EyeQ eller magnesium. Inte längre tid, kanske lite kortare faktiskt, men avgrunden var närmast bottenlös. Strax före ägglossningen var jag å andra sidan... äggsjuk. Vilket kunde vara rätt plågsamt det också, på sitt sätt, men humöret var fantastiskt. Under själva ägglossningen gjorde det djävulusiskt ont. Det var hur tydligt som helst vilken äggstock som ägget lossnade från. Hur i helskotta kan det vara så fruktansvärt smärtsamt när någonting så mikroskopiskt litet lossnar? Jag menar, jag förlorar säkert betydligt mer materia var gång jag kliar mig.

Kanske är det min "extreme male brain" som gör uppror över att ha hamnat i den här superkvinnliga kroppen? Någon form av avstötningsproblematik? :10:

Nu är det i alla fall färgen på p-pillren (givetvis hormonerna i dem, vilka tydliggörs med färgen) som avgör grundhumöret. Oranga piller - prima liv. Vita piller - jämngrått. Gula piller - AVGRUND. Jag vill ha en karta med bara orangea piller!!! Har provat hormonutjämnare, men då blev jag zombifierad istället.

Undrar hur jag skulle må av testosteron. :10: Kan man få byta kön p.g.a. PMDD? Fast... jag tycker liksom att mina ben är tillräckligt håriga som de är, och jag tror inte att jag skulle trivas i skägg.

Mår förjävla dåligt idag faktiskt. Den delen med djup depression har passerat, men jag mår fysiskt riktigt jädra illa, är extra känslig för alla intryck, skakar, är svullen och öm i hela kroppen, motoriskt klumpigare än vanligt (vilket inte vill säga lite) och fruktansvärt vimsig och glömsk. Utmattad men kan inte sova. Hungrig men saknar aptit. Blääääääää...


10 maj 2013, 16:17
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Jag fixar inte den här pms:en. Jag gör det inte. Kan inte någon söva ner mig till på onsdag? Och varför är precis alla TV-program så jävla sorgliga? :03:


10 maj 2013, 21:09
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Vad jobbigt Inco. Jag dricker rödvin nu, det lindrar lite för mig.


10 maj 2013, 21:15
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.