Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Sheyen skrev:
Svintrött! Jag bara gäspar och gäspar... Nåja. Inte kan man somna heller. Men jag är ju glad ändå, såklart. Får väl virka klart bebiströjan och sedan fortsätta med filten.



Ganska trött dag idag också. Kom inte utanför dörrn, fast jag hade planerat det.


Men jag fick gjort lite vid datorn iaf :)


9 maj 2013, 23:02
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Just nu, fundersam - har koden glömt att ta sin medicin?


10 maj 2013, 00:10
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Jag kan mina koder och har ingen medicin. :01:


10 maj 2013, 00:16
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Det är uppfattat, jag får väl klura vidare.


10 maj 2013, 00:18
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Kaninmamma skrev:
Incognita skrev:
Jag är ju alldeles knasig! När jag äntligen fått mina ritalin igen blir jag så fokuserad på just dem att jag glömmer att ta antideppet och allt annat i livlineväg. :01: Tyckte väl att jag började må väldigt konstigt. Fy fasen vilken läbbig känsla det är när SSRI går ur kroppen tvärt! Hur skall jag nu fixa att sanera lägenheten? *tycker synd om mig själv :03: *

Jag kommer , mig är det fart på. Allt som inte sitter fast städar jag bort!
Fråga min son och ufo!
:lol:

Vad du är gullig, kaninmamma! :09: Men jag anlitar professionella städare som utför mirakel. Det är bara det att jag gärna vill att de åtminstone skall kunna hitta golvet, för att kunna göra sitt jobb utan att ådra sig allvarliga hälsorisker. Det är en fråga om arbetsmiljö.


10 maj 2013, 08:17
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Savanten Svante skrev:
Sheyen skrev:
Svintrött! Jag bara gäspar och gäspar... Nåja. Inte kan man somna heller. Men jag är ju glad ändå, såklart. Får väl virka klart bebiströjan och sedan fortsätta med filten.



Ganska trött dag idag också. Kom inte utanför dörrn, fast jag hade planerat det.


Men jag fick gjort lite vid datorn iaf :)

Men haha; welcome to my life, liksom! :lol: Jag går ut alldeles för sällan.

Idag är dagsformen bajsnödig och trött. Jag ska fixa, jag låvvaaaaaarrrrrrrrrreehhh... Jag måste bada också, samt tvätta håret. Jag ser ju förjävlig ut, alltså! Såatteh.


10 maj 2013, 09:53
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Sheyen skrev:
Idag är dagsformen bajsnödig och trött. Jag ska fixa, jag låvvaaaaaarrrrrrrrrreehhh...


Kom bara ihåg att bajsa innan du somnar. Just sayin', liksom... :04:

Min dagsform är mycket spirituell efter att jag varit vaken hela natten; jag blir så'n då. :02:


10 maj 2013, 09:58
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Schueberird skrev:
Kom bara ihåg att bajsa innan du somnar. Just sayin', liksom... :04:

Näääääääää! Rulla runt sängen och leka "spa". :09: :09: :09:


10 maj 2013, 10:10
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Salus per aquam? More like "Salus per faecem"! Lerinpackning FTW!


10 maj 2013, 10:29
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Vrak. Synapserna kopplar inte. Visst är det synapserna som skall koppla? Eller vad det nu heter att de gör. Jaja, någonting är det i alla fall som inte gör vad det skall. I hjärnan.

De professionella städarna har i alla fall utfört ett mirakel hemma hos mig. :09: Och papret jag skickade in för sent togs ändå emot, så jag kan delta i den avslutande utbildningsdagen på den forskarhandledningskursen. Och lite lite fick jag gjort när boendestödet var här, även om vi pratade rätt mycket om hennes graviditet. Det motverkar förstening i alla fall. Dricker te nu och försöker bli människa. Jag har tagit mina mediciner. Alla medicinerna. Och i tid. Nästan i alla fall. Så det är inte därför jag skakar. Ätit lite har jag faktiskt också. Och fått i mig vätska. Hm, mellanmål kanske? Pms förstås. Men den bör vara över till onsdag. Lejonparten av den är överlevd. Kan man verkligen kalla det premenstruella störningar när det upptar halva cykeln? Eller är det då man kallar det penisavund?


10 maj 2013, 11:23
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.