Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Sheyen
Medlem
|
 Re: Vad har du gjort idag?
Jaså, har du OCKSÅ köpt en tidsmaskin!? Jag hittade mina gummistövlar på blocket, så kvaliteten på tidsresandet kunde ha varit bättre, men jag är iaf torr om fötterna! 
|
8 maj 2013, 20:09 |
|
 |
CodeRedAlert
Medlem
|
Förbereder för födelsedag imorgon, äldsta dotterns tur den här gången. Imorgon är det familjekalas, det blir två kalas till för henne lite senare - badkalas och kalas där gårdskompisarna ska fira henne. 
|
8 maj 2013, 20:12 |
|
 |
Sheyen
Medlem
|
Jag har försökt att få i mig tillräckligt med vätska, vidrört penis, ätit Billys, virkat tröja, ätit pistasch-nötter och varit kissnödig!
|
8 maj 2013, 21:58 |
|
 |
Zirre
Medlem
|
Har cyklat 2 x 5 km. Hur soft som helst 
|
8 maj 2013, 22:13 |
|
 |
Sheyen
Medlem
|
Ätit ciabatta, gosat i sängen och lyssnat på lite musiiiiiiik.
|
9 maj 2013, 10:31 |
|
 |
Incognita
Moderator
|
Missat en deadline, men fått iväg eländet nu i alla fall. Återstår att sanera lägenheten. Trååååååkigt! Just det - och så har jag modererat klart för idag. Måste slita mig härifrån nu. Mitt bredband är stationärt, så jag kan inte medla i konflikter ute i den skira vårgrönskan. (Usch, så grinigt det där lät... F'låt! Men jag tänkte att det ändå var en relevant upplysning.  )
|
9 maj 2013, 19:35 |
|
 |
Yetin
Medlem
|
Varit i skolan, där var bara kineserna idag. Sen kollat på HELA SVT Debatt och skrivit arga kommentarer men dessvärre funkar ej img-taggen i deras kommentarsfält :C Jag hade tänkt besvara varenda jävla inlägg med denna nämligen: 
|
10 maj 2013, 00:04 |
|
 |
CodeRedAlert
Medlem
|
Sötig katt. Ägaren verkar inte helt frisk däremot.
|
10 maj 2013, 00:08 |
|
 |
Kaninmamma
Medlem
|
Kan ni säga god natt till ufo så han kan komma och gosa med mig istället! 
|
10 maj 2013, 00:09 |
|
 |
Yetin
Medlem
|
|
10 maj 2013, 00:11 |
|
|