Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Svintrött! Jag bara gäspar och gäspar... Nåja. Inte kan man somna heller. Men jag är ju glad ändå, såklart. Får väl virka klart bebiströjan och sedan fortsätta med filten.


8 maj 2013, 10:53
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Sheyen skrev:
Svintrött! Jag bara gäspar och gäspar... Nåja. Inte kan man somna heller. Men jag är ju glad ändå, såklart. Får väl virka klart bebiströjan och sedan fortsätta med filten.

Vad du är duktig! Jag kan inte virka alls :09:


8 maj 2013, 12:02
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Kaninmamma skrev:
Sheyen skrev:
Svintrött! Jag bara gäspar och gäspar... Nåja. Inte kan man somna heller. Men jag är ju glad ändå, såklart. Får väl virka klart bebiströjan och sedan fortsätta med filten.

Vad du är duktig! Jag kan inte virka alls :09:

Men du kan säkert annat! :09:

Tack!


8 maj 2013, 13:10
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Jag lyckades faktiskt somna till... Vaknade upp här i soffan... Svettig, desorienterad och inte fan har mina pistasch-nötter blivit goda heller. Ska försöka att somna om!


8 maj 2013, 13:16
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Obestämbart mående känner jag av just nu.
Kanske jättelycklig? Kanske lite överansträngd? Något mitt i mellan.

Det är nästan sommaaaaaaaaaaaaaaaar!!!
Så härligt.
:08:


8 maj 2013, 21:54
Medlem
Inlägg Re: Dagsform


9 maj 2013, 18:11
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Sheyen skrev:
Kaninmamma skrev:
Sheyen skrev:
Svintrött! Jag bara gäspar och gäspar... Nåja. Inte kan man somna heller. Men jag är ju glad ändå, såklart. Får väl virka klart bebiströjan och sedan fortsätta med filten.

Vad du är duktig! Jag kan inte virka alls :09:

Men du kan säkert annat! :09:

Tack!

Jag är bra på att säga tokroliga saker som får människor att skratta! :33: :15:


9 maj 2013, 18:32
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Jag är ju alldeles knasig! När jag äntligen fått mina ritalin igen blir jag så fokuserad på just dem att jag glömmer att ta antideppet och allt annat i livlineväg. :01: Tyckte väl att jag började må väldigt konstigt. Fy fasen vilken läbbig känsla det är när SSRI går ur kroppen tvärt! Hur skall jag nu fixa att sanera lägenheten? *tycker synd om mig själv :03: *


9 maj 2013, 21:40
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Jag är ju alldeles knasig! När jag äntligen fått mina ritalin igen blir jag så fokuserad på just dem att jag glömmer att ta antideppet och allt annat i livlineväg. :01: Tyckte väl att jag började må väldigt konstigt. Fy fasen vilken läbbig känsla det är när SSRI går ur kroppen tvärt! Hur skall jag nu fixa att sanera lägenheten? *tycker synd om mig själv :03: *

Jag kommer , mig är det fart på. Allt som inte sitter fast städar jag bort!
Fråga min son och ufo!
:lol:


9 maj 2013, 22:39
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Vad knasigt. Jag blir också anklagad för att städa bort saker. Även för att KASTA bort saker.
Oftast är det saker som ska kastas bort, dock. Enligt mig då. :P

Kvällsformen är riktigt loj och avslappnad.
Min bästa vän var här och firade ena dottern med mig och det blev en intensiv dag på umgängesfronten, massor av långa djupa och mindre djupa samtal både med och utan dotter. Mest med.
Det var fint att få höra henne diskutera allehanda ting med en annan vuxen, höra vilka resonemang hon använder och vilket bildspråk osv. Hon kändes väldigt stor plötsligt, som att hon växte under dagen när vi var flera vuxna som fokuserade på henne och gav henne massor av uppmärksamhet.

Det där är lite av ett dilemma annars, hur jag ska räcka till för två livliga, pratiga barn som båda vill ha maximalt av mig på samma gång. Lillasyster har länge haft en förmåga att vinna den kampen men idag blev det andra bullar och det riktigt lyste om storasyster, så bra tyckte hon att det kändes att få vara i centrum nästan en hel dag.
:09:


9 maj 2013, 22:57
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron