Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Ser ufo fiska i godan ro , helt ovetande om det som händer i cyber världen stackarn !


5 maj 2013, 16:40
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Kaninmamma skrev:
sugmundfreud skrev:
Tror några av mina katter dött eftersom de varit borta sedan i fredags. Och så har jag feber och livmodern spricker vilken sekund som helst. Men som en psykprattant sade till en bekant. Man kan inte ligga på topp jämt.

Aj det låter illa ! Stackars dig.
Katten dyker nog upp ska du se ;)

Den gör det va? Jag är hönsmamma va? Jag går under av sorg om hon har fått missfall. Vill se henne på bron NU!!!


5 maj 2013, 18:55
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
sugmundfreud skrev:
Tror några av mina katter dött eftersom de varit borta sedan i fredags. Och så har jag feber och livmodern spricker vilken sekund som helst. Men som en psykprattant sade till en bekant. Man kan inte ligga på topp jämt.

Vilka av mjauisarna är borta!? :(

Jag vill skälla ut din livmoder, så du vet. :09:


5 maj 2013, 19:32
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Tröttig, men vi har ju pannacotta i kylen! Asså mmmmmmmm gottigott!


5 maj 2013, 20:07
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Trött efter att ha varit ute flera timmar och bla cyklat.


5 maj 2013, 20:10
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Sheyen skrev:
sugmundfreud skrev:
Tror några av mina katter dött eftersom de varit borta sedan i fredags. Och så har jag feber och livmodern spricker vilken sekund som helst. Men som en psykprattant sade till en bekant. Man kan inte ligga på topp jämt.

Vilka av mjauisarna är borta!? :(

Jag vill skälla ut din livmoder, så du vet. :09:
Maud, kardborren/Stoffes mamma. Hon är dräktig och beräknas ska föda mellan den 13 occh 18 maj. (Är nog minst två eller tre foster efter vad jag kunnat känna).

Bild


5 maj 2013, 20:17
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
sugmundfreud skrev:
Maud, kardborren/Stoffes mamma. Hon är dräktig och beräknas ska föda mellan den 13 occh 18 maj. (Är nog minst två eller tre foster efter vad jag kunnat känna).

NEEEEEEEEEJ! :shock: :03:

:09: Maud :09:

Hoppas att hon bara har dragit sig undan tillfälligt, för att föda. Vissa kattisar gör ju så. Har hon fortfarande bilen i garaget att gosa i, eller är den borta? För det kan ju vara så att om bilen är borta och hon inte har hittat något substitut, så kanske hon valde något stenrös i skogen, eller så.


5 maj 2013, 20:29
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Sheyen skrev:
sugmundfreud skrev:
Maud, kardborren/Stoffes mamma. Hon är dräktig och beräknas ska föda mellan den 13 occh 18 maj. (Är nog minst två eller tre foster efter vad jag kunnat känna).

NEEEEEEEEEJ! :shock: :03:

:09: Maud :09:

Hoppas att hon bara har dragit sig undan tillfälligt, för att föda. Vissa kattisar gör ju så. Har hon fortfarande bilen i garaget att gosa i, eller är den borta? För det kan ju vara så att om bilen är borta och hon inte har hittat något substitut, så kanske hon valde något stenrös i skogen, eller så.
Garaget har varit stängt, iom jag inte beräknat födseln förrän om ett tag.... Det var en hund som var här och skrämde bort alla katter, en tik som skulle para sig med min hund. Så sedan dess har jag bara sett henne en gång, i fredags kväll.

Så ja hon kan vara i skogen eller kanske under grannens stall, men det är så jäkla svårt att se där under... Föder hon ute i den här kylan dör nog kattungarna.


5 maj 2013, 20:41
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
sugmundfreud skrev:
Kaninmamma skrev:
sugmundfreud skrev:
Tror några av mina katter dött eftersom de varit borta sedan i fredags. Och så har jag feber och livmodern spricker vilken sekund som helst. Men som en psykprattant sade till en bekant. Man kan inte ligga på topp jämt.

Aj det låter illa ! Stackars dig.
Katten dyker nog upp ska du se ;)

Den gör det va? Jag är hönsmamma va? Jag går under av sorg om hon har fått missfall. Vill se henne på bron NU!!!


Jag är med en hönsmamma om mina djur , barn , ufo och vänner !
Puh det är slitigt att försöka se till att alla mår bra!
Men är man höns( Kaninmamma ) så är man . :09:


5 maj 2013, 22:05
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
sugmundfreud skrev:
Garaget har varit stängt, iom jag inte beräknat födseln förrän om ett tag.... Det var en hund som var här och skrämde bort alla katter, en tik som skulle para sig med min hund. Så sedan dess har jag bara sett henne en gång, i fredags kväll.

Så ja hon kan vara i skogen eller kanske under grannens stall, men det är så jäkla svårt att se där under... Föder hon ute i den här kylan dör nog kattungarna.

I så fall tycker jag att du ska fortsätta att leta efter Maud, så att du förhoppningsvis kan få med henne hem och typ låsa in henne i sovrummet, eller något. Jag vet inte. Så att man förhindrar att hon drar igen.

Den där hunden kan ju ha varit avgörande för var hon vill föda ungarna.

Du borde försöka att locka henne med kattmat (från burk) så att det luktar starkt av mat, så att hon kanske smyger fram. Hon måste ju äta, liksom.


6 maj 2013, 08:29
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron