Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Min mage bara växer och växer, så dagsformen är rund, såklart! :)

Idag är jag ganska pigg, faktiskt. Eller ja; jag ligger i soffan med en filt över benen och kuddar under huvudet, men jag brukar vara betydligt tröttare nuförtiden. Idag är en bra dag. Fenren ska troligtvis köpa pizza till oss idag. :08:


5 maj 2013, 12:27
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Jag är arg som tusan idag på grund av pms. Möjligen har det märkts på forumet. Nu vet ni varför. :05:


5 maj 2013, 15:19
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Jag har också pms. Stackars oss!!!


5 maj 2013, 15:33
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Orange skrev:
Jag är arg som tusan idag på grund av pms. Möjligen har det märkts på forumet. Nu vet ni varför. :05:

Du får unna dig något gott och vara snäll mot dig själv!
Köpa en bra tidning , hyra en bra film! Kram


5 maj 2013, 15:40
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Kaninmamma skrev:
Orange skrev:
Jag är arg som tusan idag på grund av pms. Möjligen har det märkts på forumet. Nu vet ni varför. :05:

Du får unna dig något gott och vara snäll mot dig själv!
Köpa en bra tidning , hyra en bra film! Kram

Jag har just ätit två stora bitar bulle så det får räcka. :D Kram tillbaka!


5 maj 2013, 15:43
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Lider med pms:arna. Men Orange, du håller dig nog längre innanför gränsen än du tror, mänskligt sett. Du har marginal.


5 maj 2013, 15:54
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Jag har också pms. Stackars oss!!!

Ja! :(


5 maj 2013, 15:58
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Zombie skrev:
Lider med pms:arna. Men Orange, du håller dig nog längre innanför gränsen än du tror, mänskligt sett. Du har marginal.

Haha, okej. Jag har svårt att avgöra sådant där själv.


5 maj 2013, 15:58
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Tror några av mina katter dött eftersom de varit borta sedan i fredags. Och så har jag feber och livmodern spricker vilken sekund som helst. Men som en psykprattant sade till en bekant. Man kan inte ligga på topp jämt.


5 maj 2013, 16:01
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
sugmundfreud skrev:
Tror några av mina katter dött eftersom de varit borta sedan i fredags. Och så har jag feber och livmodern spricker vilken sekund som helst. Men som en psykprattant sade till en bekant. Man kan inte ligga på topp jämt.

Aj det låter illa ! Stackars dig.
Katten dyker nog upp ska du se ;)


5 maj 2013, 16:27
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron