Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Cykla eller träna på gymmet. Vi får se vad det blir. :)


2 maj 2013, 11:43
Avslutat konto
Inlägg Re: Idag ska jag...
Dags att logga ut härifrån och göra nytta! Senare idag ska jag ut med lillterroristen på stan och köpa gummistövlar till henne plus vårjacka till mig själv.


2 maj 2013, 12:42
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Cykla till stan i det vackra vårvädret, som kroppen vill men kanske inte orkar och med risk för punka på valborgsglas och väldigt dålig ork att laga sådant, eller sätta sig i en kvav trist buss?…


2 maj 2013, 14:03
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Zirre skrev:
Cykla eller träna på gymmet. Vi får se vad det blir. :)


Det blev cykel 6 km.


2 maj 2013, 21:09
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
^^Duktigt.

Jag ska ner till tvättstugan en sista gång, sedan blir det dajmtårta i sängen med sambo och en dokumentär om fem oskyldigt dömda svarta män (http://www.svtplay.se/video/1186759/the-central-park-five).

Dajmtårtan måste ersättas utan att barn märker att den varit borta däremellan, dock. De ska ha den till att fira en kompis födelsedag imorgon eftermiddag. På tal om att bete sig som en hemsk förälder... :P


2 maj 2013, 22:24
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
till arbetsterapeuten p.g.a min högra hand inte är som den ska.


3 maj 2013, 08:01
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Just nu funderar jag på om jag ska ha en fruktstund, äta lite glass med chokladglass och sedan börja bygga fängelsehålor och kloaker eller om jag ska ha en fruktstund, äta lite glass med chokladsås och sedan se en film eller två eller kanske ha en fruktstund, börja bygga fängelsehålor och kloaker, äta lite glass med chokladsås och se en film eller två.


4 maj 2013, 21:35
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Schueberird skrev:
Just nu funderar jag på om jag ska ha en fruktstund, äta lite glass med chokladglass och sedan börja bygga fängelsehålor och kloaker eller om jag ska ha en fruktstund, äta lite glass med chokladsås och sedan se en film eller två eller kanske ha en fruktstund, börja bygga fängelsehålor och kloaker, äta lite glass med chokladsås och se en film eller två.

Glass med chokladglass? :mrgreen:


5 maj 2013, 09:34
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Äta pannacotta, gosa med min sexige man, titta på film och mysa! :08:


5 maj 2013, 10:04
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Jag tänker ta det lugnt ,äta den mat som blev över igår och mysa med min stickning.


5 maj 2013, 10:45
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron