Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Min dagsform blir bara rundare och rundare! :07:


2 maj 2013, 09:31
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
håller på att bli fri från förkylningen. Jävligt seg.


3 maj 2013, 14:38
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Hoppas du blir kry snart, kullan!

Själv är jag också väldigt seg, har något slags flunsa light, med symptom som gäckar. Feber som kommer tillfälligt och plötsligt försvinner. Tillfälliga snuvor och episoder av svår halsont. Värkande mage som inte tar steget vidare till andra symptom. En ömhet i musklerna som dock inte motiverar behandling med smärtstillande. Sover en hel del. Är hemma med sonen som inte heller känner sig riktigt kry men som ändå är förvånansvärt pigg och håller långa monologer om World of Warcraft och om det spel han skall utveckla när han blir stor och som vi skall leva i då. Det känns en smula surrealistiskt.


3 maj 2013, 16:41
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Vi har också haft en rejäl släng av det där konstiga som inte riktigt bryter ut men gör en helt utmattad plus andra diffusa symtom. Jag trodde till slut att det var hasselpollenet som var boven och inte ett virus men hur ska man veta?

Dagsform: Hungrig, ska precis äta. Champinjoner...fast tillagade den här gången.
Living on the edge.
:02:


3 maj 2013, 16:51
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Jag är ganska säker på att jag har blivit smittad, då jag har varit intim med en sjukling. Som man bäddar får man ligga... eller om det var tvärtom... Men allergi spär nog på det hela.

De allergiskt inflammerade bulorna jag får undrar jag över. Myggbett redan nu? I ett naturprogram hade någon redan fotat en mygga i Motala, så omöjligt är det väl inte. Svullnaderna runt betten (?) är stora som apelsiner i diametern, om än inte lika bulliga. Har någon annan fått myggbett?


3 maj 2013, 17:09
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
De där svullnaderna låter läskigt. Brukar du bli så inflammerad av myggbett?

Läste någonstans att myggor kan övervintra och vara bitska hela den tiden, även om det är ovanligt. Sedan finns numera en tunnelbanemygga som normalt är aktiv året runt, men vet inte om den finns i Stockholm än.


3 maj 2013, 17:17
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
:10: Jag förutspår att nästa förödande pandemi kommer att spridas på det sättet.

Jo, jag kan reagera så på mygg, om de är av den lite giftigare sorten. Vi tenderar att göra det i min familj.


3 maj 2013, 17:57
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Har i varje fall inte observerat myggor här än, humlor och fjärilar har synts däremot.


3 maj 2013, 18:05
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Zombie skrev:
Frustrerad av gammal vanlig anledning.

Du är en bra och vänlig människa som är väldigt omtyckt av mig och ufo !
Det vet du va! :15: . Natti natti


3 maj 2013, 23:17
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Jag som skulle städa ur min gamla lägenhet har en stor svullnad på handen det är min reumatism som bråkar så jäkla sur jag blir.
Jag får linda in handen i is och hoppas att inflammationen blir bättre tills imorgon. Sov gott vänner!


3 maj 2013, 23:22
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron