Ny tråd Svara på tråd  [ 206 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Nästa
Ärlig rasism 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Ärlig rasism
Det är modernt att rättfärdiga eller gömma rasistiska eller "bannlysta" åsikter bakom flummiga och halvfärdiga fakta eller argument. Men det är uppenbart att det bara är en efterkonstruktion som försöker rida på förtroendet för vetenskap och statistik. De slingrar sig klumpigt runt de politiskt korrekta reglerna likt ett barn som vill fortsätta leka på sitt sätt men ändå böjer sig för majoriteten som försöker exkludera denne. Det är fegt och slaktar intellektualism, jag mår illa.

Jag är uppriktigt glad att det finns människor som Josef. Huruvida rasism är vettigt eller bara vansinne bryr jag mig ärligt talat inte om, men det är verkligen uppfriskande att se någon stå för vem han eller hon är.

12 april 2010, 03:49
F.d. exec
Josef3 skrev:
Jag är rasist. Jag anser att vissa raser är mer värda än andra men att stora variationer förekommer även inom enskilda raser.

Jag stöder idén om folkmord. Tanken på folkmord är inget som stör mig överhuvudtaget. Jag ser det som något väldigt sunt.

Jag har noll medlidande med t.ex föräldrarna till tvååriga iraniern Elin som blev överkörd och dödad av migrationsverkets personal. Jag anser istället att även andra flyktingar borde få samma behandling innan de deporterades. En rent sadistisk grej.

Jag tycker inte synd om de svältande barnen i Afrika. Jag är snarare skadeglad.

[...]

"word."

12 april 2010, 12:31
Medlem
Sanive skrev:
Jag är uppriktigt glad att det finns människor som Josef. Huruvida rasism är vettigt eller bara vansinne bryr jag mig ärligt talat inte om, men det är verkligen uppfriskande att se någon stå för vem han eller hon är.

Sammanfattar vad jag tycker också!

Själv är jag en person som ofta saknar åsikt om saker. Rasism är väl ett sådant ämne, pga att jag helt enkelt bryr mig för lite om vad som händer runt omkring mig. Negrer blir ett egentligt problem först när de pissar i min hiss liksom :D .

Men om jag ska säga någonting kort om tråden så blir det: Heja Josef3! Folkmord är inte min kopp te, men ärlighet förgyller alltid min dag.

12 april 2010, 12:38
Moderator
Jag är uppriktigt ledsen att det finns människor som Josef 3. Om inte annat så är det ett underbetyg åt andra människor (varmed inte avses "blattar"). Men visst vore det bra om alla som finns vore lika ärliga som han (är just nu).
I den mån han inte bara håller på och provocerar (lättmanipulerade aspergare), alltså.

13 april 2010, 19:09
F.d. exec
Zombie skrev:
Jag är uppriktigt ledsen att det finns människor som Josef 3. Om inte annat så är det ett underbetyg åt andra människor (varmed inte avses "blattar"). Men visst vore det bra om alla som finns vore lika ärliga som han (är just nu).
I den mån han inte bara håller på och provocerar (lättmanipulerade aspergare), alltså.

du svamlar. tala ur skägget kvinna. jag förstår inte vad du skriver.

13 april 2010, 23:14
Moderator
Du kan återkomma när du vill veta vad jag skriver.

14 april 2010, 14:16
F.d. exec
Zombie skrev:
Du kan återkomma när du vill veta vad jag skriver.

ge ett rakt, klart och tydligt svar för guds skull*.

*jag återkom.

14 april 2010, 22:35
Avslutat konto
Jag bryr mig inte om äckligt vänsterpatrask som gnäller och hotar. Det hände mig när jag hade en öppet rasistisk blogg i mitt eget namn för många år sen. Det enda som störde mig var att jag fick en massa anmälningar mot mig.

15 april 2010, 12:14
Medlem
Jag vill knappast påstå att jag delar mycket av Josefs värderingar, men h*n är en frisk fläkt som vågar stå för sina åsikter. Dvs en av de som inte skulle klara av AF mer än högst en vecka utan ban.

De som bara jamsar med hela tiden på AF har jag ingen som helst respekt för. Viljelösa kor är vad de är.

16 april 2010, 08:57
Medlem
Det mest unkna med Josef och andra med hans åsikter är den svaghet och feghet som utmärker dem.
Att råka ut för "svårigheter i skolan" och inte få säga "Israel" högt...oh my! Verkligen irriterande. Döda allt och alla som går emot en, jättefriskt verkligen.

Att kunna se längre än till olikheterna och kunna ta sig igenom livet utan att hamna i hatfällan -det är starkt och särskiljer de intelligenta från mupparna.

24 april 2010, 19:55
Ny tråd Svara på tråd  [ 206 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.