Ny tråd Svara på tråd  [ 26 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3  Nästa
Windows 8 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Windows 8
Ron Jeremy skrev:
japp det går nästan med hjälp av olika programvaror så nu ser mitt win 8 ut som win 7,
men det går att växla mellan gränssnitten.

Yey! Kan man få det att se ut som win3.11?

Bild

*retronörd*

3 september 2012, 00:15
Medlem
Savanten Svante skrev:
Ron Jeremy skrev:
japp det går nästan med hjälp av olika programvaror så nu ser mitt win 8 ut som win 7,

[img]Bild[/img]

*retronörd*

Tror att jag sett att det går, det vore rätt kul :D!

9 september 2012, 22:33
Medlem
Savanten Svante skrev:
Ron Jeremy skrev:

[img ] [ /img]

*retronörd*

:shock: *fap fap fap*

15 september 2012, 11:15
Medlem
Jag har konstaterat av varannan release från M$ är rena skiten. Då XP är ok, Vista är skit och 7:an är ok, så kan vi extrapolera att 8:an är rena skiten. Med tanke på nya gränssnittet så stämmer det nog. :mrgreen:

Förresten så tycker jag det räcker med alla buggar som introducerats i XP, Vista och 7:an. Jag behöver inte fler buggar.

15 september 2012, 16:44
Medlem
rdos skrev:
alla buggar

Fyra bugg

Bild

15 september 2012, 22:24
Medlem
jag gillar 3.11, 98, vista - inte 95, xp, 7. så jag kommer nog gilla 8

15 september 2012, 22:27
Medlem
Vista var ju rena rama viruset. Rena rama skiten.

15 september 2012, 23:02
Medlem
kullan skrev:
Vista var ju rena rama viruset. Rena rama skiten.

Instämmer, min nya dator ska jag installera Win 7 på, 8:an är mest irriterande.

17 september 2012, 11:52
Medlem
Nu är jag äntligen kanske på gång att möjligen börja fundera på att någon gång i framtiden så smått börja köpa en ny, modern dator och har följdaktligen läst på en del om Windows 8 och det kan nog faktiskt hända sig att jag väljer 8:an istället för 7:an (trots att jag till en början var väldigt skeptisk) i och med att 8:an sägs (av både folk som gillar och av folk som starkt ogillar det nya gränssnittet) vara effektivare och snabbare på det som räknas och att man ska kunna stänga av det som tidigare kallades "Metro" helt och hållet med hjälp av till exempel Classic Shell och på så sätt plocka russinen ur båda kakorna.

Dessutom kommer jag fortfarande köra XP (vilket jag för övrigt fick att se ut precis som win2k ("innehållet går före formen")) på gamla burken - om det verkligen skulle komma att suga i "bakåtsträvartarmen".

28 april 2013, 18:03
Moderator
Varför inte gå över till Linux, du som kan en del, och slippa en massa skräpkod och lappaochlagalösningar? (Eller till det redan i grundform driftsäkrare originalet Mac, men det har jag ett vagt minne av att vi möjligen kan ha dryftat nån gång…)

28 april 2013, 18:23
Ny tråd Svara på tråd  [ 26 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.