Jag vill ju gärna ha en modell jag alltid kan köpa fler av, och tillbehör etc. De passar ju ihop med varandra de där hyllorna. Det är just att de är modulära som är så bra. Man kan skruva ihop en massa av dem och sen skruva isär och göra en ny kombination på annan plats. En variant är att köra med flera 40-hyllor i bredd istället för 80 men det blir lite osnyggt misstänker jag. Jag men jag lär ju spara de 80-hyllor jag redan har i vilket fall. Varannan 40 kanske inte ser alltför illa ut.
27 april 2013, 16:18
Yetin
Medlem
Re: Önskas: Ikeatips!
Jag ska förhoppningsvis snart flytta och ska då förhoppningsvis kunna utöka med fler Billy- och Ivarhyllor.
27 april 2013, 16:19
Yetin
Medlem
Om jag får plats vill jag förstås ha ett robust bord för att ha en verkstadshörna också...
27 april 2013, 16:23
Zombie
Moderator
Yetin skrev:
Jag vill ju gärna ha en modell jag alltid kan köpa fler av, och tillbehör etc. De passar ju ihop med varandra de där hyllorna. Det är just att de är modulära som är så bra. Man kan skruva ihop en massa av dem och sen skruva isär och göra en ny kombination på annan plats. En variant är att köra med flera 40-hyllor i bredd istället för 80 men det blir lite osnyggt misstänker jag. Jag men jag lär ju spara de 80-hyllor jag redan har i vilket fall. Varannan 40 kanske inte ser alltför illa ut.
Jodå. Men då vore det ju också bra om kvaliteten räckte till för att återmonteras. Min erfarenhet av det är väl inte sådär över sig. Och finns det inte fler modeller som är hyggligt etablerade och dessutom av en kvalitet som håller även i andra hand? Något av Lundqvist till exempel… ?
27 april 2013, 16:36
Sheyen
Medlem
Savanten Svante skrev:
Tackar! Nätverkskabelhängare, 9spänn!
Vad fantasifull du är som hittar ett nytt användningsområde för en toarullehållare! Själv är jag inte lika fantasifull, då jag endast tänker på sex, så den där hållaren ser ut som en analkrok.
27 april 2013, 16:51
Yetin
Medlem
Jag tycker nog det också var ett rätt fantasifullt användningsområde...
27 april 2013, 16:55
Savanten Svante
Medlem
Instämmer!
Lackbordet är förövrigt det billigaste rackskåp man kan köpa om man pysslar med servrar och annat i 19" rackformat:
27 april 2013, 17:12
Sheyen
Medlem
Yetin skrev:
Jag tycker nog det också var ett rätt fantasifullt användningsområde...
Men du är ju också "en sådan där" snuskgubbe!
27 april 2013, 17:39
Yetin
Medlem
Savanten Svante skrev:
Instämmer!
Lackbordet är förövrigt det billigaste rackskåp man kan köpa om man pysslar med servrar och annat i 19" rackformat:
Är det dina prylar? maffigt!
27 april 2013, 22:17
Yetin
Medlem
Förr i tiden behövde man särskilda hyllor med extra stort djup för TV. Om jag skaffar en TV kan jag använda Ivar-hyllorna så jag slipper skaffa en tredje typ av hyllor. Det blir alltid irriterande imperfektioner i möbleringen när flera hylltyper ska kombineras.