Tvivlar starkt på att Ryssarna skulle planera ett anfall mot Sverige, dom behöver inte vårt land.
Det är bara den ryska björnen som morrar lite för att den ska verka lite farlig. Dom har inte heller
moderniserat sin tidigare fallfärdiga krigsmakt färdigt på långa vägar. Sedan bör man ju titta var
de verkliga fienderna till ryssarna finns, Kaukasien, Tjetjenien m.fl. Att ta ett sådant land skulle
mycket enklare stärka hemmaopinjonen för putin, kolla bara vilket hemmajubel det blev när de
tog Georgien i nacken för några år sedan. Hoppa på Sverige skulle ge enorm "badwill" världen
runt.
Balterna är väl med i EU om jag inte har fel.
Det är nog snarare Ryssarnas rädsla för Kineserna som spökar, såna här flygövningar var vanliga
då jag jobbade i försvaret, och jag tycker att det är helt klart att vi ska rusta för "Har man ingen
egen arme så får man lätt någon annans"
Vi ska väl iaf få björnen att pissa blod om han skulle våga sig hit, det kan vi inte nu
!!
Rusta! Rusta! Rusta! Rusta! Rusta! Rusta! Rusta! Rusta! Rusta! Rusta! Rusta! Rusta! Rusta! Rusta!
Rusta! Rusta! Rusta! Rusta! Rusta! Rusta! Rusta! Rusta! Rusta! Rusta! Rusta! Rusta! Rusta! Rusta!