Ny tråd Svara på tråd  [ 5080 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Förresten har jag verkligen påmints om hälsans bräcklighet de senaste dagarna: Fyra av de som skulle kommit på morfars begravning har fått lämna återbud för att en bitit av en tand, en annan har fått ryggskott och min äldsta lillebror råkade ut för en akut grej efter att ha varit på konsert i Köpenhamn så han ligger nu på Rigshospitalet och har fått opereras! :( Min pappa åkte ner till honom härom dagen så hans kompisar kunde åka hem.

Och det påminner mig om att jag hoppas Xziries fot är bättre nu!

22 april 2013, 10:40
Moderator
Jag beklagar sorgen, Orange.

---

Eventuellt stalkad av en väninnas psykopat till ex. :shock: Hoppas att det bara är någon med samma namn som inte inser hur creepy det är att spåra upp någon från en anonym sajt och uppvakta henom på jobbmailen.

EDIT: Det var inte han. Bara någon annan osmidig typ. Puh! Men alltså, finns det folk som svarar positivt på sådan uppvaktning?! Creepy är vad det är.

22 april 2013, 12:46
Moderator
Så nojig inför ett jobbföredrag att jag varken lyckas få föredraget eller något annat vettigt gjort. Klart kontraproduktivt.

22 april 2013, 15:59
Medlem
:09: till Orange.

Dagsform: Otroligt trött, har sovit nästan nonstop sedan kl.19 igår. Det har varit väldigt intensiva dagar.

22 april 2013, 16:32
Moderator
CodeRedAlert skrev:
:09: till Orange.

+1

Incognita skrev:
Men alltså, finns det folk som svarar positivt på sådan uppvaktning?! Creepy är vad det är.

Bra fråga. Om jag inte vore rädd att få hela det endimensionalistsvartvittunnelseendebiologistfundamentalistsexistiska kopplet efter mig skulle jag undra om det finns undersökt.

22 april 2013, 17:08
Moderator
Tack Zombie! Jo, det kan man undra. Vederbörande hade i alla fall vett att be om ursäkt utifall att det "inte var så bra", men liksom "Duh!". Gives me the creeps, men med en ursäkt (samtidigt som man ändå gör det) blir ju allt genast inte det minsta knepigt. (Eh, joo!) Men det var ju en viktig tankeställare att det behövs så lite personlig information för att lokalisera någon.

Plussar också på det där hjärtat till Orange, som skrev så fint om sin morfar.

22 april 2013, 17:17
Medlem
Orange skrev:
Förresten har jag verkligen påmints om hälsans bräcklighet de senaste dagarna: Fyra av de som skulle kommit på morfars begravning har fått lämna återbud för att en bitit av en tand, en annan har fått ryggskott och min äldsta lillebror råkade ut för en akut grej efter att ha varit på konsert i Köpenhamn så han ligger nu på Rigshospitalet och har fått opereras! :( Min pappa åkte ner till honom härom dagen så hans kompisar kunde åka hem.

Och det påminner mig om att jag hoppas Xziries fot är bättre nu!

Beklagar sorgen, Orange.

Jodå, min fot läker bra. Gipset skavde så jag höll på att bli galen, så jag var i Mölndal för att byta det idag. De tyckte det såg så bra ut att de plockade bort stygnen redan nu istället för nästa vecka.
Om min hud bara kan skärpa till sig nu och inse att den inte är ett skavsår mår jag över förväntan. Mitt nya gips är dessutom rosa!

22 april 2013, 19:00
Medlem
Incognita skrev:
Men alltså, finns det folk som svarar positivt på sådan uppvaktning?!

Antagligen inte. Som vanligt är frågan hur man ska få dem att göra det.

22 april 2013, 19:53
Moderator
nallen skrev:
Incognita skrev:
Men alltså, finns det folk som svarar positivt på sådan uppvaktning?!

Antagligen inte. Som vanligt är frågan hur man ska få dem att göra det.

Hm, tja, inte i alla fall.

22 april 2013, 19:57
Moderator
Inte oroad längre. Farliga stalkers brukar väl inte maila foton på sig själva för att det skall vara "rättvist", tagna framför badrumsspegeln med nervös blick? :10:

22 april 2013, 20:51
Ny tråd Svara på tråd  [ 5080 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311 ... 508  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.