Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
kullan
Medlem
|
 Re: Vad har du gjort idag?
Haft besök av boendestödjarna, duschat,bokat tvättstugan,träffat killen  samt varit och handlat.
|
15 april 2013, 20:25 |
|
 |
Yetin
Medlem
|
Har haft en apparat inställd på 1000ggr för hög frekvens hela dagen. Ingenting vettigt kom ut ur mina apparater. Jag tänkte till slut det var dags att hoppa från en bro men nyss upptäckte jag felet och nu är allt som vanligt igen. Apparaterna kostar ca 300 000.
|
16 april 2013, 14:11 |
|
 |
Meppe
Medlem
|
Gått ungefär 9 km, det var ett effektivt sätt att få vara ifred. Lekte med tanken att under kvällen gå till en plats 3 km härifrån och tillbaka, men något måste man ju spara till andra dagar också.
|
17 april 2013, 16:42 |
|
 |
Kaninmamma
Medlem
|
Du blir riktigt vältränad hör jag! 
|
18 april 2013, 09:38 |
|
 |
Meppe
Medlem
|
Nåjo, det är väl fördelen med att sticka ut för att få vara ifred. Det är inte så långt till platsen jag försvinner till, men igår var jag rastlös och gick omkring. Idag höll jag mig på "min" plats, kom just tillbaka. Imorgon har jag en annan plan, men kanske tar mig till platsen 3 km härifrån på lördag.
|
18 april 2013, 13:35 |
|
 |
Meppe
Medlem
|
Väntar ännu på mitt bok- och filmpaket. Och jag vägrar köpa en flygbiljett innan jag har fått det. Varför får jag känslan av att det hastigt blir nästa plan till Krakow? För jag måste härifrån. Dessutom borde Krakow vara rena rama hälsokuren för min del.
|
18 april 2013, 13:39 |
|
 |
Kaninmamma
Medlem
|
|
19 april 2013, 06:38 |
|
 |
Sheyen
Medlem
|
Haft att göra med cigarrer!  De doftar så förbannat gott. Ska nu hälla upp lite läsk (Farmor Hildas Blåbärsläsk). 
|
20 april 2013, 18:10 |
|
 |
kullan
Medlem
|
Vaknat,snorat,sovit och ätit
|
24 april 2013, 17:29 |
|
 |
sugmundfreud
 Medlem
|
Tänkt på självmord och rengjort tvättmedelsfacken till tvättmaskinen. Var ju fan mögel däri.
|
26 april 2013, 18:29 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|