Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Oh, tack Kaniniz, detsamma :15: ... nu glömde jag ju bort vad jag skulle skriva för emo-grej :D .

Dödstrött...


12 april 2013, 13:47
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
sugmundfreud skrev:
Oh, tack Kaniniz, detsamma :15: ... nu glömde jag ju bort vad jag skulle skriva för emo-grej :D .

Dödstrött...

tack själv! sov gott :17:


13 april 2013, 17:30
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Inte så jävla bra just nu: Något är nog på väg att gå åt skogen och det ganska snart - och jag (eller typ sju elftedelar av mig) bryr mig(/sig) inte längre. Det är de återstående fyra elftedelarna som skriver detta inlägg och förväntar sig allt snart liggande i aska, medan de första sju elftedelarna förväntar sig att något praktfullt ska resa sig ur askan som typ fåglar med namn och skit.


16 april 2013, 17:20
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Schueberird skrev:
Inte så jävla bra just nu: Något är nog på väg att gå åt skogen och det ganska snart - och jag (eller typ sju elftedelar av mig) bryr mig(/sig) inte längre. Det är de återstående fyra elftedelarna som skriver detta inlägg och förväntar sig allt snart liggande i aska, medan de första sju elftedelarna förväntar sig att något praktfullt ska resa sig ur askan som typ fåglar med namn och skit.

Aj som fan!


16 april 2013, 18:33
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Jag har sovit middag ikväll och vaknade på helt fel ställe i cykeln.
Drömmarna var för all del underhållande för en gångs skull, men det är inte riktigt bra att hela världen tycks alldeles surrealistisk - att gå till affären var som en riktig tripp :01:


16 april 2013, 20:30
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Det brukar hända mig när jag suttit inne för länge och glömt hur ljust och högt i tak det kan vara ute och alla dessa mobila köttklumpar i vars ögon hela stadens hat kan ses.


16 april 2013, 21:04
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Blöder som en kosherkossa under slakt, samtidigt som jag fortfarande har pms. :05: Men jag älskar och är älskad, och det finns ett överlapp av ömsesidighet där, och det är huvudsaken. Det är en ynnest som jag verkligen inte tar för givet. Jag önskar att det vore alla förunnat.


17 april 2013, 01:59
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Blöder som en kosherkossa under slakt, samtidigt som jag fortfarande har pms. :05: Men jag älskar och är älskad, och det finns ett överlapp av ömsesidighet där, och det är huvudsaken. Det är en ynnest som jag verkligen inte tar för givet. Jag önskar att det vore alla förunnat.

Härligt att du är älskad och älskar. Det instämmer inget jag heller tar för givet! Kram kaninmamma


17 april 2013, 10:24
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Schueberird skrev:
Inte så jävla bra just nu: Något är nog på väg att gå åt skogen och det ganska snart - och jag (eller typ sju elftedelar av mig) bryr mig(/sig) inte längre. Det är de återstående fyra elftedelarna som skriver detta inlägg och förväntar sig allt snart liggande i aska, medan de första sju elftedelarna förväntar sig att något praktfullt ska resa sig ur askan som typ fåglar med namn och skit.

Hoppas denna dag blir bättre ;)


17 april 2013, 10:25
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Kaninmamma skrev:
Incognita skrev:
Blöder som en kosherkossa under slakt, samtidigt som jag fortfarande har pms. :05: Men jag älskar och är älskad, och det finns ett överlapp av ömsesidighet där, och det är huvudsaken. Det är en ynnest som jag verkligen inte tar för givet. Jag önskar att det vore alla förunnat.

Härligt att du är älskad och älskar. Det instämmer inget jag heller tar för givet! Kram kaninmamma

:01: inser att jag skriver med en bedrövlig grammatik . :oops:


17 april 2013, 10:26
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron