Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Schueberird
Medlem
|
Re: Aspieforum i mobilen
Helt säker är jag dock inte. Jag tänker på den situation i boxning då domaren räknar till tio medan en av boxarna ligger på golvet och försöker kliva upp igen för att fortsätta matchen. Det är alltså inget antal som det ska kommas fram till, men i andra sammanhang kanske ett kommatecken hade passat bättre för att undvika tvetydighet!?
"Mynten är nere, i myntmaskinen, för räkning."
"Mynten är nere, för räkning."
"Mynten är nere för räkning."
|
1 juni 2012, 15:17 |
|
|
matterik
Medlem
|
Varför mobilanpassar ni inte aspieforum? Så här gör man: http://www.tapatalk.com/activate_tapatalk.php
|
14 april 2013, 18:50 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Skulle du börja skriva inlägg om forumet mobilanpassades? Som det är nu skriver du ju inte alls.
|
14 april 2013, 19:05 |
|
|
Zirre
Medlem
|
Tapatalk ör okej men är dum när det gäller citering. Rätt citerat blir ofta fel med tapatalk.
|
14 april 2013, 19:14 |
|
|
matterik
Medlem
|
Vet inte om jag skulle skriva mer, men jag har bara tillgång till mobil och det kanske finns andra som använder mobil.
Tapatalk 2 fungerar bra.
|
19 april 2013, 20:37 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Moderator: Vi har noterat önskemålet om Tapatalk men är inte säkra på att kunna tillgodose det. Två frågor ni (som vill och kan) kan hjälpa oss med, där bra svar i alla fall skulle öka sannolikheten att det blir något av: Den där reklamraden man kan se i slutet av inlägg, där det står något i stil med "Jag har skrivit det här på min Tapatalk" – hur blir man kvitt den? Den bryter klart mot reklamförbudet här och vi har annat att göra än att modda bort den i enskilda inlägg.
Finns det fler märken som gör samma sak som Tapatalk (helst med länkar till lämplig forumapp)? Att favorisera ett visst märke framför andra är inte heller vår melodi. På dator kan forumet såvitt vi vet hanteras lika bra med Windows, Mac och Linux, och det stuket vill vi behålla.
|
19 april 2013, 23:48 |
|
|
matterik
Medlem
|
När man aktiverar tapatalk som forumägare på tapatalk.com så finns under avancerade inställningar:
Enable Disable If in any case you don't want your members to insert Tapatalk signature such as "Sent from iPhone using Tapatalk", you can disable it here. Enable Disable Tapatalk Hosted Image is a free service provided by Tapatalk to allow your forum member easily insert images to your forum, even when you have disabled attachment support. If you do not want your members to upload images to our server. You can disable it here.
|
20 april 2013, 07:02 |
|
|
Zirre
Medlem
|
Man kan som användare av tapatalk ställa in en signatur. I den förinställda texten står det att man skrivit via tapatalk. Vill man inte ha någon siugnatur kan man välja bort den.
|
20 april 2013, 08:45 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Tack för info, båda två!
|
20 april 2013, 12:12 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Skriver från mobilen nu, utan tapatalk vad evver tät iz. Funkar bra men fingret börjar kännas lite ansträngt...
|
15 maj 2013, 00:51 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|