Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207 ... 313  Nästa
Den stora nonsenstråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Och jag åka rulltrappor igår.


12 april 2013, 07:02
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
The power of böbla compels you:


12 april 2013, 23:42
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
...klicka på alla youtubeklipp som visar boobies i första stillbilden.


12 april 2013, 23:47
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
I only did it because I could!


12 april 2013, 23:51
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Böbla också, boobisarna tog slut. :03:


12 april 2013, 23:59
Moderator
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Konstigt nog tycks det inte finnas någon östtysk trist håla som heter Böbla. I varje fall ingen som kommer bland de första googleträffarna.

Boobisar får du kanske själv så småningom. :mrgreen: Fast de ersätter inte nödvändigtvis andras förstås. :(


13 april 2013, 00:08
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Har de gömt sig under soffan? Nej. I frysen? Nej. Ute i rymden? Nej. På ett ännu icke namngivet torg i kretongernas utkant? Ja.

Imorgon är en annan dag.

Svampen ersätts av korv.

Hennes autonoma ögon slickar lystet i sig dagens byte.

När ljuset i källaren släcks upptäcker vi dem.

Någon har byggt en trappa i ljust björkträ.

En hattparad tar en omväg via aldrig tidigare besökta kvarter.

Ett fönster öppnas och en person av obestämbart kön tittar ut och flirtar med första bästa som råkar passera förbi.

"Haha, manboobs!" ropar någon efter dig när du passerar de just för säsongen öppnade uteserveringarna på Storgatan.


13 april 2013, 00:10
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Zombie skrev:
Konstigt nog tycks det inte finnas någon östtysk trist håla som heter Böbla. I varje fall ingen som kommer bland de första googleträffarna.


Det förklaras lätt av att Böbla är en glaaad by och booble hittar bara trista saker.

Zombie skrev:
Boobisar får du kanske själv så småningom. :mrgreen: Fast de ersätter inte nödvändigtvis andras förstås. :(


Den dag då jag får manboobs ska jag göra mitt bästa att slicka på dem. Vad mitt bästa är framgår dock inte.


13 april 2013, 00:16
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
En kvinna i lustig hatt har förirrat sig in i ständigt återkommande gränder.


13 april 2013, 00:18
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Två personer i lustiga hattar svarar jakande på en tredje persons frågor utan att till fullo förstå konsekvenserna, men det gör inget för de är alla immuna, särskilt den tredje personen som nu i all hast lämnar de andra två åt sitt öde. De känner sig dock inte övergivna - tvärtom: Storasyster tittar på dem genom ett i taket för ändamålet borrat hål i vilket kameror lika skyndsamt, som den tredje personen lämnade dem, installerats. Personerna i lustiga hattar skrattar, men tycker du inte att deras läppar stelnar och blir varma som gips? Jo, termometern ålar sig fram i trånga utrymmen och konstaterar att skinnet dras tillbaka precis lagom för att någon med ömmande skäl och nogsamt igenimmade ögonglas ska känna igen det som visas i TV-fönstret. Storasyster ser till att du följer rekommendationerna: Här i kvarteret Kvarnstenen plockar vi faktiskt upp efter oss (till skillnad från i de primitiva trakter du kommer ifrån där man gör annat med det; kanske äter man det, ja, det gör man nog faktiskt, men det gör vi inte här i kvarteret Kvarnstenen ska du veta, min vän).


13 april 2013, 00:41
Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207 ... 313  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron