Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206 ... 313  Nästa
Den stora nonsenstråden 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Meppe skrev:
Zombie skrev:
Jag hörde berättas om ett ungdomsutbyte i södra Polen på järnridåns tid, antagligen bara killar. Man vandrade i bergen och kom till en rad med vita stenar. "Här tar man kisspaus" sa värdarna. "Man står på den här sidan och kissar mot den andra. Det är välordnat i ett kommunistiskt land". Så de gjorde så. Det var tjeckiska gränsen.


...
...
...

Orsak till min kommentar: Svitavy är i Tjeckien. Och självklart är Krakow i Polen.

Schindler och esperanto?

Fast litet självmål kanske det var. Kiss lär vara bra gödning, åtminstone för vissa växter.


8 april 2013, 19:06
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Och icke-taNTen undvek just en diskussion med nöd och näppe. Men, jag tycker jag varit minst lika tydlig med henne som jag varit på det här forumet och AF, med undantag att jag aldrig hunnit till den poängen. Nu senast avslutade jag med något i stil med "I don't get it, I never got it and I'm never gonna get it" plus en förklaring som faktiskt gick hem. Ytterligare ett bevis för att det inte är en taNT, hon lyssnade på mig. Kan nu inte säga att jag höll med den dagen, men protesterade gjorde jag inte heller. Satt nu mest och undrade hur tusan det ens kunde uppkomma en situation där jag skulle ha orsak att ta ställning.


8 april 2013, 19:21
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Och på tal om Krakow så är 7 ett magiskt tal. Jag menar faktiskt Krakow, jag menar gränsen till gamla stan. Alltså, inte gamla stans södra gräns, gamla stans västra gräns.

Och det här är ett av dom få tillfällena som talet 7 inte har ett dugg med CDn jag köpte i Krakow att göra.


8 april 2013, 20:04
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Vilket konstigt vedträ, det ser ut som en liten gitarr


8 april 2013, 21:55
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
nallen skrev:
Vilket konstigt vedträ, det ser ut som en liten gitarr


Ved-gitarr med sten-strängar.


8 april 2013, 22:05
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Mitt paket befinner sig i LA, CA, USA, NA, A, E.


9 april 2013, 14:37
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Min dator är sönder. Jag satte rekordet i ett spel när jag var på väldigt dåligt humör, och nu kan jag inte slå rekordet. Om 4 dagar har det gått 2 MÅNADER, och jag KAN INTE slå det där rekordet! Datorn är sönder...


10 april 2013, 10:32
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
April 28, here I come. Jo, jag följer kalendern på facebook. Och att googla förklaringar är onödigt, det är bara att bläddra till Zombies gissningar om varför jag ansåg att Svitavy var värt att nämna. Sökar-kidnappare...


10 april 2013, 17:49
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Ballongsoppan kallade 12 ett magiskt tal.


11 april 2013, 16:59
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Computer stupidities skrev:
Customer: "Hi, um, my printer smells funny, and it's smoking."
Me [Tech support]: "Did you turn it off?"
Customer: "Well, no, I was told never to turn it off without running it through shutdown, and it won't go through shutdown."


Meppe skrev:
Oh, talk about following orders blindly


Meppe, more quiet: Now I sound like I'm reading second world war stuff...

At this point, Meppes mom was on the other side of the door.


11 april 2013, 17:37
Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206 ... 313  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.