Ny tråd Svara på tråd  [ 109 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Verklighet och dröm - Att leva värdigt utanför samhället 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Verklighet och dröm - Att leva värdigt utanför samhället
Ja, det är inte klokt vad du har kämpat på (eller så är det just det det är). Vad du kan!

15 juni 2012, 09:11
Moderator
Håller med Inco. Försök suga på den karamellen.

15 juni 2012, 13:10
Medlem
Kuken. Det sket sig med mitt husbygge. Pinsamt. Men, jag köpte ett annat hus igår. Det hus som jag bott i tillsammans med min far i snart en evighet. Värdigt? Nej. Utanför samhället?, ja typ delvis hehe, 3,5 mil utanför stan mitt i skogen och tre hushåll i byn känns lagom avsides.

Finanser: Mitt misslyckade husbygge som finns bilder på i denna tråd, samt arvspengar efter min mamma som dog i Oktober :cry: .

7 april 2013, 20:10
Medlem
:10: jag tror att jag väljer att fokusera på att det ser ut som att det skulle kunna bli betydligt bättre i en överskådlig framtid.
Alltså; grattis!

7 april 2013, 20:42
Medlem
Ja, grattis. Bara att hoppas det går bättre denna gången.

7 april 2013, 20:57
Moderator
Instämmer med de båda föregående.

7 april 2013, 20:58
Medlem
:09: till Sugis.
Jag känner på mig att det blir bra till slut.

8 april 2013, 00:32
Medlem
Tack alla, jag förtjänar inte så snälla ord ens... Känner mig så totalt genomvidrigt dålig som människa. Men kände ett tvång att berätta om hur det blev.

Slänger väl troligen upp bilder på spektaklet, skiftet från min fars inredning till min kan bli kontrastrik och kanske inspirerande för den inredningsintresserade. En glimt av inredningsglädje och frihetskänsla finns i mitt bittra sinne.

8 april 2013, 01:30
Moderator
nallen skrev:
:10: jag tror att jag väljer att fokusera på att det ser ut som att det skulle kunna bli betydligt bättre i en överskådlig framtid.
Alltså; grattis!

+1!

Och sluta klanka ner på dig själv som människa!

Det är beundransvärt och starkt att gå igenom motgångar och resa sig igen. Jag tror på dig. Och ser fram emot att få ta del av dina framsteg. Och blir det nya motgångar så finns vi här och kommer inte att klandra dig. Heja heja!

8 april 2013, 12:15
Ny tråd Svara på tråd  [ 109 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 7, 8, 9, 10, 11

Som gäst saknar du privilegier.