Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
… leka detektiv.

Schueberird skrev:
...leta under soffan.

:10: > :idea: :!: :shock:


6 april 2013, 17:55
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Chatta med en icke-taNT


6 april 2013, 17:57
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Ptja... Av min salivutsöndring att döma verkar det som att jag ska kräkas idag, men man vet ju aldrig hur det blir med det.


6 april 2013, 20:03
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Jag får besök idag så jag ska syssla med besöket idag.


7 april 2013, 09:11
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
tvätta cyklar


7 april 2013, 11:56
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Orange skrev:
Söka till universitetet. Har fått veta att kursen i arkivvetenskap är inställd på grund av att den ska omstruktureras men att den kommer erbjudas nästa höst. Då kan jag börja med att läsa idéhistoria eller historia till hösten eftersom jag behöver fler ämnen än arkivvetenskap för att få en examen.

Är det bara vid GU du kan tänka dig att studera arkivvetenskap? Det finns som du kanske vet kurser på distans också (Mittuniversitetet).


8 april 2013, 16:55
Avslutat konto
Inlägg Re: Idag ska jag...
Spader skrev:
Orange skrev:
Söka till universitetet. Har fått veta att kursen i arkivvetenskap är inställd på grund av att den ska omstruktureras men att den kommer erbjudas nästa höst. Då kan jag börja med att läsa idéhistoria eller historia till hösten eftersom jag behöver fler ämnen än arkivvetenskap för att få en examen.

Är det bara vid GU du kan tänka dig att studera arkivvetenskap? Det finns som du kanske vet kurser på distans också (Mittuniversitetet).


Ja, fast jag vill inte läsa på halvfart och jag vill inte behöva åka långväga. Om man läser arkivvetenskap vid Mittuniversitetet så måste man åka på ett par träffar per termin.


8 april 2013, 17:43
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Fenren skrev:
tvätta cyklar

Men det gjorde du ju aldrig, din ljugis!


8 april 2013, 18:58
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Träna på gym.


10 april 2013, 07:57
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Sjunga och spela piano för min bebis, som är så söt och perfekt! :09:

Mitt barn ska få höra både svenska, engelska och ryska tidigt! Tanken är att mitt barn ska förstå engelska innan skolstarten. Jag är språkligt begåvad och vet hur jag ska lära mitt barn. :D


11 april 2013, 08:44
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron