Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Stackars Xzirie.

OnT: Jag är i strålande form för att vara jag! Det har definitivt med vårsolen att göra. Det känns som jag blir stadigt piggare. Tur det, för jag är definitivt en roligare mamma när jag orkar springa och göra längre skogsutflykter och sådant. Både jag och dottern har riktiga vårkänslor i kroppen, vad det verkar.

Nu ska jag gosa med Sigge och Berra (marsvinen) i soffan och sen ska jag läsa på om guldhamstrar. Kanske rådfrågar Melopsittacus. :)


5 april 2013, 13:07
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Min hamster, som jag hade som liten, onanerade frenetiskt.
Det kan vara som en liten sexualupplysningsdemonstration för små barn, man lär sig mycket.
:04:


5 april 2013, 13:20
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
CodeRedAlert skrev:
Min hamster, som jag hade som liten, onanerade frenetiskt.
Det kan vara som en liten sexualupplysningsdemonstration för små barn, man lär sig mycket.
:04:

HAHAHA!


5 april 2013, 13:27
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Orange skrev:
Stackars Xzirie.

Instämmer.

Orange skrev:
OnT: Jag är i strålande form för att vara jag! Det har definitivt med vårsolen att göra. Det känns som jag blir stadigt piggare. Tur det, för jag är definitivt en roligare mamma när jag orkar springa och göra längre skogsutflykter och sådant. Både jag och dottern har riktiga vårkänslor i kroppen, vad det verkar.

Det var ju riktigt roligt att höra efter all trötthet!


5 april 2013, 15:40
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Dagsformen är ovanligt bra. Har suttit och använt google på ett för mig ovanligt vettigt sätt. Och jag har skällt på en taNT i avreageringstråden, vilket är ett tydligt tecken på att jag är påväg åt rätt håll. Har till och med haft trevligt idag.


5 april 2013, 16:11
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Blä


5 april 2013, 17:44
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Bubbligt galen.


7 april 2013, 18:03
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Vill gräva ner mig i sängen idag. Det är en skitdålig dag helt enkelt.


8 april 2013, 09:36
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Kämpar med att behålla tron på människors inneboende godhet och vilja och förmåga till utveckling. Ibland är det fan inte lätt. (Inte aspieforumrelaterat.) Fy fan vad jag är ledsen!


8 april 2013, 14:31
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Idag är Thatcher död, party party. Har väl fått en del gjort idag...


8 april 2013, 15:32
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron