Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Om den lilla ligisten, mot förmodan, läser här så vill jag säga följande:
"Kan du inte gå och bråka med kommundelsnämnden istället? Du med all din överskottsenergi kanske faktiskt kan få dem att lyfta på sina feta arslen och göra någon nytta för en gångs skull."

4 april 2013, 08:25
Moderator
Zombie skrev:
Så nu hände det. På hemväg från affärn blev jag knuffad med flit av en liten ligist som inte hade kommit i målbrottet (eller ur det) men var minst lika stor som jag. Sedan stod han och skrek efter mig och försökte mucka. Han hade en kamrat med sig. Jag undvek att titta bakåt. Kom undan med blotta förskräckelsen.

Men tanken väcks ju om man borde beväpna sig på något sätt. Jag vet ju vilken sida jag står på. Precis som antagligen de flesta amerikaner som skaffar skjutvapen gör. Det mesta onda görs nog med de bästa avsikter, ibland till och med av nödvändighet. Själv tror jag inte jag är bättre slagskämpe än de flesta tjejer, jag vill absolut inte ta risken att behöva gå omkring med en okänd mängd misshandelsskador till alla problem jag redan har, och jag måste kunna ta mig utanför dörren.

:shock: Så förfärligt! Vilken liten skit!

4 april 2013, 10:59
Medlem
Jobbat.

4 april 2013, 17:28
Medlem
Incognita skrev:
Zombie skrev:
Så nu hände det. På hemväg från affärn blev jag knuffad med flit av en liten ligist som inte hade kommit i målbrottet (eller ur det) men var minst lika stor som jag. Sedan stod han och skrek efter mig och försökte mucka. Han hade en kamrat med sig. Jag undvek att titta bakåt. Kom undan med blotta förskräckelsen.

Men tanken väcks ju om man borde beväpna sig på något sätt. Jag vet ju vilken sida jag står på. Precis som antagligen de flesta amerikaner som skaffar skjutvapen gör. Det mesta onda görs nog med de bästa avsikter, ibland till och med av nödvändighet. Själv tror jag inte jag är bättre slagskämpe än de flesta tjejer, jag vill absolut inte ta risken att behöva gå omkring med en okänd mängd misshandelsskador till alla problem jag redan har, och jag måste kunna ta mig utanför dörren.

:shock: Så förfärligt! Vilken liten skit!

Såna jävla skitungar som borde dränkts vid födseln.

4 april 2013, 17:37
Medlem
Zirre skrev:
Jobbat.

på dagcentret?

4 april 2013, 18:06
Moderator
Och tack Schubbe, Orange, Inco och Xzirie. :09:

Ätit frukost på balkongen. Eftermiddagssol som man nästan kunde lura sig var som mot en solvärmd vägg om våren.
Missat att gå ut. (Händelsen igår kan ha bidragit.)

4 april 2013, 18:57
Moderator
Usch så jädra svinigt att just du, Zombie, skall råka ut för en sådan patetisk liten skit! Som om det inte fanns hinder nog ändå! :( Risken att du skall stöta på samma snorunge igen är förhoppningsvis minimal, men jag vet ju att rädslor inte har mycket med rationellt tänkande att göra.

4 april 2013, 19:08
Medlem
Zombie skrev:
Ätit frukost på balkongen.

Ah, det är trevligt. Hade jag inte så mycket att göra hade jag städat min egen.

4 april 2013, 20:30
Medlem
Lyckats ta mig till schackturneringen och haft en trevlig kväll där. Det var på tiden, resten av dagen och gårdagen var allt annat än trevliga.

4 april 2013, 21:08
Medlem
Lyckades duscha utan att förstöra gipset! Det firar vi med en Power King och 2 Citodon! :02:

4 april 2013, 21:30
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.