Ny tråd Svara på tråd  [ 8 inlägg ] 
ATT TA FRAMSTEG 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg ATT TA FRAMSTEG
OM NÅGON VILL TA FRAMSTEG T.EX JAG VILL DET DÅ KAN VI KANSKE HJÄLPA VARANDRA OCH GE TIPS, ELLER VAD SÄGER NI? HÅLLER NI MED MIG SOM JAG T.EX BOR PÅ ETT GRUPPBOENDE SÅ JAG VILL TA MÅNGA FRAMSTEG SÅ ATT JAG SKULLE KLARA MIG BÄTTRE SJÄLVSTÄNDIGT OSV NÅGON MER SOM BOR LIKADANT OCH VILL DET?

31 mars 2013, 23:36
Medlem
Inlägg Re: ATT TA FRAMSTEG

1 april 2013, 00:24
Medlem
millemill1990 skrev:
OM NÅGON VILL TA FRAMSTEG T.EX JAG VILL DET DÅ KAN VI KANSKE HJÄLPA VARANDRA OCH GE TIPS, ELLER VAD SÄGER NI? HÅLLER NI MED MIG SOM JAG T.EX BOR PÅ ETT GRUPPBOENDE SÅ JAG VILL TA MÅNGA FRAMSTEG SÅ ATT JAG SKULLE KLARA MIG BÄTTRE SJÄLVSTÄNDIGT OSV NÅGON MER SOM BOR LIKADANT OCH VILL DET?

Hej på dig!

Caps lock brukar jämföras med att skrika på ett forum. Om man skriver med små bokstäver så blir det lite lättare att läsa!

Det är ett framsteg, och ett tips :)

1 april 2013, 03:25
Medlem
Det tycker inte jag då. Men varför är det så? Alla ska väl kunna skriva som dom vill men inte elaka saker. Stora bokstäver betyder inte skrika.

1 april 2013, 13:19
Medlem
Jag tycker det är jobbigt på mornarna då känner jag mig väldigt störd. Jag skulle vilja klara av mer själv än jag gör. Men det är ju inte så lätt att ta så stora framsteg på en gång

1 april 2013, 13:22
Medlem
millemill1990 skrev:
Det tycker inte jag då. Men varför är det så? Alla ska väl kunna skriva som dom vill men inte elaka saker. Stora bokstäver betyder inte skrika.

Folk brukar tycka det, men du gör som du vill!

1 april 2013, 13:23
Medlem
Inlägg sluta prata om en slags sorts bokstäver
Lägg ner med det med bokstäverna jag vill prata
om framsteg i denna tråd och inget annat

4 april 2013, 18:42
Moderator
Konstruktivt att fokusera på att göra framsteg! :) Heja heja!

Vad är det som känns jobbigast på morgnarna, millemill? Jag kan själv ha väldigt svårt för att vakna till och komma igång, men jag jobbar på det. Nu när det är så mycket ljusare går det lättare. På vintern använde jag en fullspektrumlampa för att ge hormonerna en skjuts. Att min depression är hävd underlättar så klart. Men jag behöver ändå kombinera flera olika strategier. På vintern och tidiga våren äter jag D-vitamin. Jag försöker att minimera mängden stärkelse på kvällen, för då sover jag bättre och vaknar med aptit. Jag har provat ut hur jag skall förlägga de olika doserna av mitt ritalin (mot ADHD) för att bäst efterlikna en normal dygnrytm.

4 april 2013, 18:59
Ny tråd Svara på tråd  [ 8 inlägg ] 

Som gäst saknar du privilegier.