Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Kaninmamma skrev:
Xzirie skrev:
Så förbannat helvetes ont i foten att jag inte vet var jag ska göra av mig själv. AAAARRRRRGH!

Stackare :09: hoppas du får sova något i natt! Kram


Tack! Har gett upp det för tillfället dock, fast det går nog lättare i eftermiddag. Till dess ska jag fortsätta sitta och gnälla för mig själv.


1 april 2013, 07:56
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Just ja, det är Annandag påsk...tänkte mig att det var en vanlig måndag. :(
Högläge, ett tryckförband och kanske en påse is med tyg under (inte direkt mot huden) kan lindra värken lite.
Och vanliga värktabletter.

Jobbigt!


1 april 2013, 13:56
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Katastrof


1 april 2013, 20:00
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Känner mig stärkt efter påskhelgen. Ölen (med Xzirie i fredags), de två påskmiddagarna, påskgodiset, jacuzzibadet och påskmyset med dottern gjorde nog gott. Storstädningen också. För en gångs skull ser lägenheten nästan inbjudande ut.

Hoppas bara Xzirie tar sig till akuten med den onda foten idag.


2 april 2013, 12:18
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Sitter och surar på akuten i Mölndal.


2 april 2013, 13:05
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Den är bruten och måste opereras. :cry:


2 april 2013, 23:55
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Himla tur att du gick dit då.

Men vad har det blivit för vårdsystem som i praktiken stänger bara för att alla mindre nödvändiga ställen gör det. Och ingen säger något, och snart är väl alla som vet att det kan vara annorlunda, därför att det var det i ett mycket fattigare samhälle, döda.


3 april 2013, 00:01
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Bruten!
Du svirade alltså runt en hel natt med en bruten fot? Då måste ni åtminstone haft väldans roligt eftersom du klarade av det.
Annars kan jag knappt se några ljuspunkter...
Fick du bra smärtlindring åtminstone? Ibland får man roliga piller med sig hem - fast de brukar ta slut rätt fort också. Men det är ju helt himmelskt att slippa ha så ont för en stund.


3 april 2013, 01:42
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Xzirie skrev:
Den är bruten och måste opereras. :cry:


Jäklar!!! Tur att du åkte.


3 april 2013, 07:33
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Låter som som där autistisk smärttålighet som vissa har. Jag har det men kanske inte i sån utsträckning. Det är väl lite farligt att springa omkring med bruten fot :shock:


3 april 2013, 08:58
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.